tapu alım satım harcı Haberi
Gayrimenkullerin alım satım işlemleri tapu dairelerinde yapılıyor. Tapu satış işlemi daha önce yapmamış olan kimseler süreç ile ilgili aramalarını hızlandırdı. Satış için öncelikle tapudan randevu alınması gerekiyor. Tapu randevusu almak için Tapu ve Kadastro Müdürlüğü'nün 181 numaralı çağrı merkezini arayarak randevu talebi oluşturabiliyor.
Ayrıca internet üzerinden de tapu randevusu alınabiliyor. Online randevular http://randevu.tkgm.gov.tr adresinden alınabiliyor.
Randevu günü ve saatinde gerekli belgelerle müracaat işlemini yapan kimselerin tapu harcını da ödemeleri ile birlikte devir işlemi tamamlanmış oluyor. Peki, Peki, tapu alım satım harcı 2022 ne kadar? Tapu alım satım harcını kim öder?
TAPU ALIM SATIMI İÇİN GEREKLİ BELGELER
Tapu devri için alıcıdan ve satıcıdan istenen belgeler şu şekilde sıralanıyor:
Satıcıdan istenenler:
Tapunun aslı ya da fotokopisi.
1 adet fotoğraf.
Nüfus cüzdanının aslı ile fotokopisi.
Vergi...