tapu müdürlüğünden nasıl randevu alınır Haberi
Tapu müdürlüğünden randevu alma!
Taşınmaz malların alım satım işlemleri tapu dairesinde yapılıyor. Tapuda yapılacak işlemler öncesinde, tapu müdürlüğünden randevu alınması gerekiyor.
Tapudan randevu internet üzerinden online bir şekilde alınabiliyor. Peki tapu müdürlüğünden randevu almak için ne yapılması gerekiyor?
Tapu randevusu almak için onlinerandevu.tkgm.gov.tr adresine giriş yaparak bu sayfadan itibaren adım adım yapacağınız işlemlerle randevu sistemimizi kullanarak belirli bir gün ve saat aralığı için randevu alabilirsiniz.
Bu sistem üzerinden almış olduğunuz randevuları sorgulayabilir ya da iptal edebilirsiniz.
Tapu müdürlüğünden randevu alma işlemleri..
Giriş
Malik Kimlik Bilgileri
İşlem Seçimi
Tapu Senet Bilgileri
Randevu
Sonuç
İşlem evrakları:
- Nüfus Cüzdanı ve Temsil Belgesi
- Gerçek Kişilerde Fotoğraf
- İcra Müdürlüğünün Satış Müzekkeresi (Cebri İcra Yolu ile Satılmış ise).
- Mahkeme Müzekkeresi (Ortaklığın Giderilmesi Davası Yolu ile Satılmış ise).
- Bina Vasıflı Taşınmazlarda Zorunlu Deprem Sigortası.
- İlgili Belediyeden Alınmış Emlak...