Tapu randevu iletişim Haberi
Tapu randevu alma nasıl yapılır?
Gayrimenkul alım satım, devir işlemlerinin hepsi taşınmazın bağlı olduğu tapu dairesinde gerçekleştiriliyor.
Bu işlemlerin yapılabilmesi için gerekli belgeler ile birlikte tapu dairesine başvurulması ve başvurunun ardından tapu masraflarının ödenmesi gerekiyor. Tapu dairesi başvurusunda randevu alınması gerekiyor. Peki, tapu randevu alma nasıl yapılır?
Tapu randevu...
Tapu randevu işlemleri internetten yapılabildiği gibi, Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi ile, telefonla da alınabiliyor. Çağrı merkezi telefon numarası, ALO 181 olarak biliniyor. Çağrı merkezi vatandaşlara 7/24 hizmet veriyor.
Tapudan randevu online bir şekilde almak için;
"onlinerandevu. tkgm.gov.tr" adresine giriş yapılarak bu sayfadan itibaren adım adım yapılacak işlemlerle randevu sistemini kullanarak belirli bir gün ve saat aralığı için randevu alabiliyor. Bu sistemde alınmış olunan randevular sorgulayabildiği gibi iptal de edebiliyor.
Tapudan randevu alma işlemleri sırasında dikkat edilmesi...