04 / 05 / 2024

Tudors 2016 mağaza açılışları

Tudors 2016 mağaza açılışları

Yaşar Ayaydın’ın 2011’de yarattığı gömlek markası Tudors, hızlı büyüyor. Türkiye ve 10 ülkede 189 mağazaya ulaşan Tudors’u dünya markası yapacaklarını belirten Ayaydın, "Hedefimiz 2023 yılında 500 mağazaya ulaşmak.” dedi.

Tudors 2023’te mağaza sayısını 500’e çıkaracak!

2020 hazır giyim sektörü için önemli hedeflerinin olduğu ve önceden planlamalarını yaptıkları bir sene yaşadıklarına dikkat çeken Tudors CEO'su Yaşar Ayaydın, pandemi sebebiyle hedeflerin sekteye uğradığını dile getirdi. Ayaydın, 2023’te mağaza sayısını 500’e çıkaracaklarını belirtti.

Tudors 4 yeni mağaza açacak!

Tudors CEO’su Yaşar Ayaydın yaptığı açıklamada, yurtiçinde bu ay dört yeni mağaza açmayı planladıklarını söyledi.

A-101 bu yıl 700 yeni mağaza açacak!

2017'de 700 yeni mağaza açmayı hedefleyen A 101'in CEO'su Bostan, 2016'da yaklaşık 1000 mağaza açtıklarını ve bu yıl da açmaya devam edeceklerini söyledi.

BİM 2017'de 635 mağaza açacak!

2016 yılı bilançosunu açıklayan Birleşik Mağazalar A.Ş. (BİM), önceki yıla göre yüzde 15 artışla 670.9 milyon lira net kar elde etti. BİM bu yıl Türkiye’de 525, Fas’ta 60, Mısır’da 50 olmak üzere toplam 635 mağaza açmayı planlıyor.

DeFacto Gazze’de mağaza açtı!

2016 yılında Türkiye dahil 17 ülkede 400'ü aşkın mağaza sayısına ulaşan DeFacto Gazze'de mağaza açtı.

Metro Market 2017'de 2 yeni mağaza açacak!

Metro Toptancı Market Genel Müdürü Kubilay Özerkan, yaşanan tüm olumsuzluklara rağmen 2016'yı başarılı geçirdiklerini 2017'de de 2 yeni mağaza açacaklarını söyledi.

İpekyol 26 mağaza açacak!

Ayaydın-Miroglio Genel Müdürü Uğur Ayaydın, “Sıkıntılar 2016’da kaldı. 2017’de daha fazla çalışarak, müşterilerimize daha fazla kulak vererek yüzde 25 büyümeyi planlıyoruz” dedi. Ayaydın, 2017’de yatırıma 20 milyon TL ayırdıklarını, 26 mağaza açacaklarını kaydetti.

Şok Market günde 3 mağaza açacak!

TÜRKİYE'nin en hızlı büyüyen organize perakende kanalı Şok Market, 4.000’inci mağazasını dün Ümraniye’de açtı. 2016 yılında bin mağaza açarak 4 bin kişiye yeni istihdam sağlayan şirket, 2017 yılında da her gün 3 mağaza açarak 4 bin kişiye daha iş imkânı yaratacak.

Defacto'nun 2016 yılı hedefi 400 mağaza!

DEFACTO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İhsan Ateş, bu yıl sonunda şu anda 381 olan mağaza sayılarını 400’ün üzerine, yurtdışı mağaza sayılarını da 100’ün üzerine çıkarmayı hedeflediklerini kaydetti.

Tekin Acar Cosmetics Türkiye'deki mağaza sayısını 83'e yükseltti!

Türkiye'nin bir numaralı kozmetik markası Tekin Acar Cosmetics, 2016 yılında da mağaza açılışlarına her gün bir yenisini eklemeye devam ediyor.

Tekin Acar, Türkiye genelinde mağaza açmaya devam ediyor!

Türkiye'nin 1 numaralı kozmetik markası Tekin Acar Cosmetics, 2016 yılında da mağaza açılışlarına her gün bir yenisini eklemeye devam ediyor.

Hilti Türkiye mağaza sayısını ikiye katlıyor!

Global inşaat endüstrisinin jenerik markası Hilti, 10 ülkenin bağlı olduğu bölgesel üs Türkiye’deki mağaza sayısını 2016 yılında ikiye katlamaya hazırlanıyor. Üç yeni mağaza açan Hilti Türkiye, “Hilti Center" mağazalarının sayısını dokuza çıkardı.

Hilti Türkiye'den 3 yeni mağaza!

Hilti, 10 ülkenin bağlı olduğu bölgesel üs Türkiye’deki mağaza sayısını 2016 yılında ikiye katlamaya hazırlanıyor. İzmir, Malatya ve Konya’da üç yeni mağaza açan Hilti Türkiye, böylelikle “Hilti Center” adı verilen mağazalarının sayısını dokuza çıkardı

Tudors 2016 mağaza açılışları Haberi

Tudors 2016 mağaza açılışları

AYAYDIN Tekstil Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yaşar Ayaydın, baba mesleği olan gömlekçiliği sürdürürken, 2011 yılında kardeşiyle izledikleri tarihi bir dönemi anlatan televizyon dizisinden esinlenerek Tudors markasını yarattı. Önce İstanbul ardından Anadolu’da mağazalaşmaya başladı. Türkiye’de hızla büyürken yurt dışını da ihmal etmedi ve büyümesini sınır ötesine taşıdı. Bugün Tudors yurt içi ve yurt dışında 189 mağazaya ulaştı.

 
Hedef 500 mağaza

Geçen yıl alt yapı çalışmalarına ağırlık verdiklerini söyleyen Yaşar Ayaydın, “Büyümemizi öz kaynaklarımızla başardık. Geçen yıl altyapı yatırımlarına ağırlık verdik. 2016 yılında agresif büyüme stratejisini hayata geçiriyoruz. Şimdiye kadar ağırlıklı olarak yaya trafiğinin yoğun olduğu caddeleri tercih ettik. Yeni dönemde müşterilerimizin ürünlerimize AVM’lerde de kolaylıkla ulaşmasını hedefliyoruz” diye konuştu.

Yurt dışından çok fazla franchise başvurusu aldıklarını kaydeden Ayaydın, “Yurt dışında 10 ülkede 33...