Turquality desteği çilek mobilya Haberi
Türk markalarının yurtdışında yatırım güçlerini artırmalarına, yeni pazarlara girmelerine ve tanıtımlarına destek olan Turquality, Türkiye’nin uluslararası markası Çilek’le ikinci dönem stratejik çalışmalarını başlattı.
Çilek, yurtdışında Türkiye’yi temsil ediyor
Sektörde Turquality belgesini alan ilk firma olarak, dünyanın dört bir yanında açtıkları mağazalarla büyümeye devam ettiklerini belirten Çilek A.Ş. Genel Müdürü Muzaffer Çilek, şunları söyledi: “Türkiye’yi yurtdışında en iyi şekilde temsil edeceğine inanılan Çilek’in; uluslararası platformda güçlü rekabet için devlet tarafından desteklenen bir marka olmasını sağlayan Turquality, ‘marka geliştirici’ olarak çok önemli bir rol üstleniyor. Global bir marka olmak için çıktığımız yolda, devletin desteğini almak hepimiz için gurur kaynağıdır. Önümüzdeki 5 yıllık süreçte, sürdürülebilir rekabet açısından aldığımız desteklerle hedeflerimizi büyüterek yeni pazarlara açılmayı hedefliyoruz.”
Seçilmiş markalarla güçlü itibar
Global markalaşma sürecine giren, Çilek’in de aralarında...