22 / 11 / 2024
fuzul

unitim markalari

unitim markalari

Lüks department store Harvey Nichols'ı Demsa'ya devreden Sephora, Aldo, Camper, Accessorize, G-Star Raw gibi markaları Türkiye'ye getiren Unitim, mağazalarının yüzde 9'unu kapattı

Tommy Hilfiger, outlet mağazalarını yenileyecek!

Unitim'den ayrılıp kendi yatırımıyla Türkiye'de devam eden Tommy Hilfiger, outlet işini büyütme kararı aldı. Marka, altıya inen outlet mağazalarını 350'şer bin dolar harcayıp baştan yaratıyor

Burç Cemiloğlu, Kanyon'da açtığı Hakkasan'ı satacak

Harvey Nichols, Aldo, Tommy Hilfiger, Sephora gibi markalarla yollarını ayıran Unitim'in patronu Burç Cemiloğlu, Camper ayakkabılarının üreticisi İspanyol Coflusa SAU ile ortak şirket kurdu

Aldo'nun temsilciliği Olgar'a geçerken 7 mağaza kapatıldı

Kanadalı ayakkabı devi Aldo'nun temsilciliği Unitim'den Olgar Grubu'na geçerken bu süreçte mevcut 7 mağaza kapatıldı

Unitim, mağazalarının yüzde 9'unu kapattı

Lüks department store Harvey Nichols'ı Demsa'ya devreden Sephora, Aldo, Camper, Accessorize, G-Star Raw gibi markaları Türkiye'ye getiren Unitim, mağazalarının yüzde 9'unu kapattı

Unitim Hakkasan için yer bakıyor

Harvey Nichols'ı Demsa'ya satan Burç Cemiloğlu, Bally ve Mallandrino markalarını bıraktı. Cemiloğlu Kanyon'da açtığı restoran Hakkasan'ın ikincisi için Radisson Sas ile görüşüyor

Tommy Hilfiger 33 mağazaya ulaştı

Türkiye'de 10 yıldır faaliyet gösteren Tommy Hilfiger, 33 mağazaya ulaşınca bütün haklarını Unitim'den satın aldı. Firma İstanbul'da amiral gemisi mağaza için yer bakıyor

Ralph Lauren Türkiye'ye İstinye Park'tan girecek

Harvey Nichols'ı İstanbul'a getiren Unitim, sonbaharda iki lüks markanın daha Türkiye'deki ilk mağazalarını açmaya hazırlanıyor.

unitim markalari Haberi

unitim markalari

Lüks department store Harvey Nichols'ı Türkiye'ye getirerek tüm dünyada dikkat çeken Unitim, Harvey Nichols'ı Demsa'ya, devrettikten sonra kárlı faaliyetlerine odaklanmaya başladı. Tommy Hilfiger da 10 yıllık kontratın dolmasıyla geçen ay Türkiye operasyonlarını Unitim'den satın aldı. Krizden önce her şeyin toz pembe olduğunu anlatan Unitim Holding Yönetim Kurulu Başkanı Burç Cemiloğlu, "Yeni alışveriş merkezleri açılıyordu. Sektör büyüyordu. Kimse kriz çıkacağını tahmin etmiyordu. Biz de kriz çıkınca kárlı işlerimize odaklandık" dedi.

Tek tek inceliyor

Her mağazanın kár-zarar tablolarını çıkardıklarını ve tek tek incelediklerini belirten Cemiloğlu, şöyle konuştu: "Kriz uzun sürecek. 2009 yılında da devam edecek. 2010'da düzelme bekliyoruz. 165 mağazamız vardı. Yaptığımız incelemenin ardından yüzde 9'unu kapattık. Yani 13 mağaza. Yeni kapatacaklarımız da olabilir. Bu arada 9 yeni mağaza açtık. Bazı mağazalarda markayı...