vialand ziyaretçi hedefi Haberi
Kurtköy'de Viaport adıyla açtığı açık hava konseptli AVM'yle bölgenin değerinin artmasına katkı sağlayan Bayraktar Grubu, Vialand markasıyla Eyüp'ün değerini de artırdı. Eyüp'te açtıkları Vialand'da AVM'nin yanı sıra eğlence konseptine ağırlık veren parkıyla dikkat çeken proje, 4 ayda 7 milyona yakın ziyaretçi çekerken, Vialand'm gelecek yıl ise 30 milyon kişiyi çekmesi bekleniyor.
Türkiye'de eğlence turizminde bir eksiklik olduğunu aktaran Viaproperties ve Gürsoy Grup Yönetim Kurulu Üyesi Tayfun Döşkaya, birinci etapta alışverişle ilgili olan eksikliğin AVM'lerle çözüldüğünü kaydederek, 'Türkiye AVM'lerle yakın coğrafyadaki alışveriş pazarından ciddi bir pay aldı. Yapılan alışveriş festivalleri de şehrin pazarlamasında etkili oldu ve ciddi şekilde sadece alışveriş için isteyen turistler Türkiye'ye getirildi. Akabinde ise bu işin çeşitlendirilmesi gündeme geldi. AVMler artık alışverişten öteye yaşam merkezi haline dönüştü ve...