Watsons iletişim Haberi
Asya ve Avrupa pazarlarındaki hızlı büyümesiyle dikkat çeken Watsons, 2012-2013 yılları arasında dünya çapında günde birden fazla mağaza açılışı gerçekleştirerek mağaza portföyünü son 3 yılda büyük ölçüde genişletti. Müşterilerine güzellik ve kişisel bakım ürünlerini profesyonel hizmet ağı ile sunan Watsons, büyümesini 2014 yılında da hız kesmeden sürdürmeyi hedefliyor.
A.S. Watson Group Genel Müdürü Dominic Lai: “ A.S Watson için küresel büyüme hedefimiz 2015 yılında 13000 mağazayı geçmek. Watsons, şirketler grubumuzun önde gelen perakende markalarından biri. 2014 yılında açmayı planladığımız 1200 mağazanın 700’ü Watsons markasına ait olacak. Bu hedefimiz, günde ortalama 3 yeni Watsons mağazası açılışı olarak ifade edilebilir.” şeklinde konuştu. Büyüme hedeflerinin yanı sıra farklılaşmanın önemini de vurgulayan Lai: “ Stratejik önem taşıyan tedarikçilerimiz ile işbirliklerimizi arttırarak kategori yönetimini daha...