yamachi büyüme Haberi
Star...
Türkiye'nin önde gelen altın firmalarından olan Yamachi Altın, Uzakdoğu'ya açılıyor. Dünyanın çoğu ülkesine mal veren Yamachi Altın, Uzakdoğu ülkelerinde markalaşmak için önde gelen başkentlerde mağazalaşma kararı aldı...
2007 yılında hızla göç alarak her yönden büyümeye devam eden İstanbul, Anadolu'da Gebze ile Avrupa'da Çatalca yönüne doğru genişliyormuş. İstanbul'daki düzensiz büyüme İzmit'ten sonra Edirne'ye dayanmış.
Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği Başkanı Hinginar, büyüme beklentilerini revize ettiklerini söyledi. Hinginar “Belirsizlik ortamı fazla zarar vermemeli. 2015 kayıp yıl olursa, 2016 da riske girer” dedi.
Türkiye Geneli 15 franchise ofisi bulunan Emlak İstasyonu, hedef büyüttü. 2015 yılını yüzde 30 büyüme ile tamamlamak istediğini belirten Birol Polat, 2015’in sonuna kadar ofis sayılarını 100’e çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.
ARMADA Alışveriş ve İş Merkezi, Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi tarafından Avrupa'da Yılın Alışveriş Merkezi ödülüne layık görüldü. Düzenlenen yarışmada Armada, 'Büyüme ve Yenileme Kategorisi' ile Yılın Alışveriş Merkezi seçildi.
Candaş Avize, bu yıl itibarıyla hizmete açtığı Etiler ve Bahçeşehir şubeleriyle yüzde 20'lik büyüme hedefliyor. Firma geçen yıl, yüzde 15'lik büyüme ve 25 milyon liralık ciroya ulaştı.
Dünyanın en prestijli ödüllerinden biri olan Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi (ICSC) Londra ödülleri, Avrupa'da "Yılın Büyüme ve Yenileme Projesi" ödülüne Armada AVM'yi layık gördü.
İklimlendirme sektöründe yaşanan daralmaya rağmen 2014'te pazar payını yüzde 7 artıran Baymak, bu yıl yüzde 10'un üzerinde büyüme hedefliyor. Baymak Genel Müdürü Ender Çolak açıkladı.
2014'ü 250 milyon TL satış ile tamamlayan Kalekim, bu yıl yüzde 20 büyüme hedefliyor. Önümüzdeki dönemde ihracata da ağırlık verecekerini söyleyen Genel Müdür Altuğ Akbaş, yurtdışı ile üretim yapacak.
Türkiye İMSAD Başkanı Fethi Hinginar, “2015 yılında ise ekonomide 3.5, inşaat sektöründe 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5.0 reel büyüme öngörüyoruz” dedi.
Armada'nın Avrupa çapında AVM olması, 3. ödülle tescillendi. Armada, Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi (ICSC) tarafından her yıl düzenlenen yarışmada "Büyüme ve Yenileme Kategorisi" ile Yılın Alışveriş Merkezi seçildi.
İMSAD Başkanı Hinginar, "Türkiye ekonomisinde bu yıl yüzde 3.5, inşaat sektöründe 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.
Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği Başkanı Fethi Hinginar, "2015'te inşaat sektöründe 4,5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4,5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.
Fethi Hinginar, "İnşaat sektörü 2015 yılında Türkiye ekonomisinde yüzde 3.5, inşaat sektöründe yüzde 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.
Star...