07 / 05 / 2024

Yataş Grup markası

Yataş Grup markası

Yataş Grup, Türkiye İtibar Endeksi Araştırması'nda sektörünün "en itibarlı" 3 markasından biri seçildi. Yataş Grup açıklamasına göre şirket, yaklaşık 1 milyon 200 bin kişinin katıldığı araştırmada "en itibarlı" markalar arasında yer aldı.

Ünlem Grup, yeni gayrimenkul markası Usreal ile 100’ün üzerinde ofis açmayı planlıyor!

20 seneyi aşkın zamandır sigorta sektöründe yer alan Ünlem Grup, oluşturduğu yeni gayrimenkul markası Usreal ile bir sene içinde 100’ün üzerinde ofis açmayı hedefliyor.

Yataş 2021'de 200 mağaza açmayı hedefliyor!

Yataş Grup 2021 yılı içerisinde 200 mağaza açılışı yapmayı hedefliyor. 2020 yılı net satış gelirleri yüzde 50 büyüme göstererek 1,75 milyar TL olarak gerçekleşti.

Yataş Grubu 2021'de 246 yeni mağaza açacak!

2020 koronavirüs yılı oldu. Bu sebeple geçtiğimiz seneyi olumlu tamamlayan çok az sektör ve şirket bulunuyor. Yataş Grubu, 2020'yi olumlu kapatan şirketlerden oldu. Yataş Grup CEO'su Nuri Öztaşkın, 2021 hedeflerini anlattı...

Divanev pandemi sürecinde 14 yeni mağaza açtı!

Yataş Grup'un özgün ve yenilikçi tasarımlarıyla mobilya, dekorasyon ve uyku dünyasında yeni bir tarza sahip markası Divanev, şubattan beri açtığı 14 yeni mağazayla büyüme yolunda emin adımlarla ilerliyor.

Yataş, Divanev’in ilk mağazasını İstanbul Dudullu’da açtı!

Yataş Grup, geçen sene Mart ayında bir satın almayla bünyesine kattığı yeni markası Divanev’in ilk mağazasını İstanbul Dudullu’da hizmete açtı.

Yataş, 2019'da Divanev ve Divanuykusu ile mağazalaşacak!

Yataş Grup, 2019'da yeni markaları Divanev ve Divanuykusu ile mağazalaşacak. Şirket, Divanev'i Türkiye'nin sektördeki ilk beş markasından biri yapmayı hedefliyor. Bunun için de marka için iki yılda 65 milyon TL yatırım yapılması planlanıyor.

Yataş yurt dışındaki mağaza sayısını 86'ya çıkaracak!

Yataş, yurt dışındaki mağazasını sayısını 60'a çıkardı. Yataş Grup Yönetim Kurulu Başkanı Yavuz Altop, 2018'in sonuna kadar 25 mağaza daha açacaklarını söyledi. 

Hamit Demir'e kent markası ödülü!

Gayrimenkul ve inşaat sektörüne 34 yıl önce kazandırdığı Demir İnşaat markasını, sektörde ezber bozan projelerle özdeşleştiren Demir Grup Yönetim Kurulu Başkanı Hamit Demir’e kent markası ödülü...

Turanlar Grup parke üretiminde dünyaya açılacak!

Turanlar Grup, ‘Peli Parke’ markasıyla sektöründeki küresel firmaların arasına girmeyi amaçlıyor. Şirket 2017 yılını yaklaşık 750 milyon TL ciro ile kapatmaya hazırlanıyor.

ERA ve Erkanlı Grup öğrenci rezidansları için güçlerini birleştirdi!

ERA Gayrimenkul Türkiye ve Erkanlı Grup güçlerini birleştirerek yeni bir iş birliğine imza attı. Erkanlı’nın; ABD’li öğrenci evi işletmecisi Asset Campus iş birliğiyle Türkiye’ye getirdiği öğrenci evi yönetim markası Univa’nın satışı konusunda işbirliği anlaşması imzaladı.

Aydınlı Grup, En İyi Kurumsal Çözüm Ödülü'nü aldı!

Aydınlı Grup “Avrupa Perakende Teknoloji Ödülleri” (RETA) töreninde “En İyi Kurumsal Çözüm” alanında ödül aldı. Türk markası olan firma, aynı kategoride ödülü ikinci kez kazanan ilk marka oldu.

Fuzul Grup, Nevita ile 120 milyon TL satış bekliyor!

Fuzul Grup, yabancı gayrimenkul yatırımcılarını Türkiye’ye getirmek amacıyla faaliyet gösteren markası ‘Nevita’ ile 2017 yılında atağa kalkacak. Nevita’nın hedefi; bu yıl yabancı yatırımcıya 120 Milyon TL konut satışı gerçekleştirmek…

Yatcop'tan dünyanın ilk çift çekirdekli yatağı İMOB 2017'de!

By Tonino Lamborghini ile birlikte şimdiye kadar 97 ülkede 35 milyondan fazla insanın tercihi olan İtalyan yatak markası Magniflex’in ürünlerini, Türkiye’de 120 satış noktasına ulaştıran YATCOP, dünyanın ilk çift çekirdekli yatağını fuarda sergiliyor.

Yataş Grup markası Haberi

Yataş Grup markası

Yataş Grup açıklamasına göre şirket, yaklaşık 1 milyon 200 bin kişinin katıldığı araştırmada "en itibarlı" markalar arasında yer aldı.


İtibar Atölyesi tarafından 2011 yılından bu yana düzenlenen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması'nın 2014 yılı sonuçları açıklandı. Araştırmaya yanıt veren katılımcılara göre Yataş Grup, mobilya sektöründe Türkiye'nin en itibarlı 3 markasından biri konumunda bulunuyor.


Türkiye İtibar Endeksi, her sektörün en itibarlı şirketlerini araştırırken, şirketlerin sektördeki ve hedef kitleleri üzerindeki etkisini de ortaya koyuyor. Türkiye İtibar Endeksi 2014 kapsamında holdingler ile ilaç, gıda, beyaz eşya, otomobil, inşaat, GSM, ulaşım, bankacılık, enerji, elektronik eşya, hazır giyim, mobilya ve turizm sektörleri ele alındı.


Türkiye genelinde itibarı oluşturan etkenleri belirlemek, sektörlerin itibarlarını kıyaslamak, şirketlerin sektörlerinde ve Türkiye genelindeki diğer şirketlere göre nasıl konumlandırıldıklarını ölçümlemek amacıyla başlatılan araştırma, sektörlerin...