07 / 05 / 2024

Yataş Grup ne kadar itibarlı

Yataş Grup ne kadar itibarlı

Yataş Grup, Türkiye İtibar Endeksi Araştırması'nda sektörünün "en itibarlı" 3 markasından biri seçildi. Yataş Grup açıklamasına göre şirket, yaklaşık 1 milyon 200 bin kişinin katıldığı araştırmada "en itibarlı" markalar arasında yer aldı.

Güneş Adil Grup İnşaat Genel Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Güneş Adil Grup İnşaat Genel Ticaret Limited Şirketi Başakşehir’de 100 bin TL sermaye bedeli  ile Adil Çalışkan tarafından kuruldu.

Yataş 2021'de 200 mağaza açmayı hedefliyor!

Yataş Grup 2021 yılı içerisinde 200 mağaza açılışı yapmayı hedefliyor. 2020 yılı net satış gelirleri yüzde 50 büyüme göstererek 1,75 milyar TL olarak gerçekleşti.

Yataş Grubu 2021'de 246 yeni mağaza açacak!

2020 koronavirüs yılı oldu. Bu sebeple geçtiğimiz seneyi olumlu tamamlayan çok az sektör ve şirket bulunuyor. Yataş Grubu, 2020'yi olumlu kapatan şirketlerden oldu. Yataş Grup CEO'su Nuri Öztaşkın, 2021 hedeflerini anlattı...

Divanev pandemi sürecinde 14 yeni mağaza açtı!

Yataş Grup'un özgün ve yenilikçi tasarımlarıyla mobilya, dekorasyon ve uyku dünyasında yeni bir tarza sahip markası Divanev, şubattan beri açtığı 14 yeni mağazayla büyüme yolunda emin adımlarla ilerliyor.

Yataş, Divanev’in ilk mağazasını İstanbul Dudullu’da açtı!

Yataş Grup, geçen sene Mart ayında bir satın almayla bünyesine kattığı yeni markası Divanev’in ilk mağazasını İstanbul Dudullu’da hizmete açtı.

Güneş Grup Dekorasyon İnşaat Otomotiv Sanayi Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Güneş Grup Dekorasyon İnşaat Otomotiv Sanayi Ticaret Limited Şirketi Fatih'te 500 TL sermaye bedeli ile Emre Güneş tarafından kuruldu. 

Yataş, 2019'da Divanev ve Divanuykusu ile mağazalaşacak!

Yataş Grup, 2019'da yeni markaları Divanev ve Divanuykusu ile mağazalaşacak. Şirket, Divanev'i Türkiye'nin sektördeki ilk beş markasından biri yapmayı hedefliyor. Bunun için de marka için iki yılda 65 milyon TL yatırım yapılması planlanıyor.

Yataş yurt dışındaki mağaza sayısını 86'ya çıkaracak!

Yataş, yurt dışındaki mağazasını sayısını 60'a çıkardı. Yataş Grup Yönetim Kurulu Başkanı Yavuz Altop, 2018'in sonuna kadar 25 mağaza daha açacaklarını söyledi. 

Kuzu Grup Sea Pearl Evleri ne zaman teslim?

Toplam 2 milyar 700 milyon dolar yatırım bedeliyle hayata geçirilen Kuzu Grup Sea Pearl Evleri 841 bin dolardan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor. Peki Kuzu Grup Sea Pearl Evleri ne zaman teslim?

Yataş, 2017 sonuna kadar 100 mağaza açacak!

Anadolu 500 ve ISO 500 Üstelerinin en hızü yükselen şirketi olan Yataş Grup, bu ivmeyi önümüzdeki yıllarda da sürdürmeyi hedefliyor.

Yataş 77 yeni mağaza açacak!

Türkiye mobilya ve yatak sektöründeki 40’ıncı yılını kutlayan Yataş Grup, bünyesine katılacak 77 mağaza için yatırımcıları bekliyor.

Selmin Gündoğdu Yataş Grup'un yeni Kurumsal İletişim Direktörü oldu!

Yataş Grup'un açıklamasına göre, yatak, mobilya ve ev tekstili sektöründe faaliyet gösteren Yataş Grup'ta Kurumsal İletişim Direktörlüğü'ne 8 yıldan beri şirket bünyesinde görev yapan Selmin Gündoğdu atandı.

Nevzat Yıldız, Yataş Grup'un yeni Genel Müdürü oldu!

Yataş Grup'ta Genel Müdürlük görevine, 2012 yılından bu yana Pazarlama Direktörü olarak görev yapan Nevzat Yıldız getirildi.

Yataş Grup ne kadar itibarlı Haberi

Yataş Grup ne kadar itibarlı

Yataş Grup açıklamasına göre şirket, yaklaşık 1 milyon 200 bin kişinin katıldığı araştırmada "en itibarlı" markalar arasında yer aldı.


İtibar Atölyesi tarafından 2011 yılından bu yana düzenlenen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması'nın 2014 yılı sonuçları açıklandı. Araştırmaya yanıt veren katılımcılara göre Yataş Grup, mobilya sektöründe Türkiye'nin en itibarlı 3 markasından biri konumunda bulunuyor.


Türkiye İtibar Endeksi, her sektörün en itibarlı şirketlerini araştırırken, şirketlerin sektördeki ve hedef kitleleri üzerindeki etkisini de ortaya koyuyor. Türkiye İtibar Endeksi 2014 kapsamında holdingler ile ilaç, gıda, beyaz eşya, otomobil, inşaat, GSM, ulaşım, bankacılık, enerji, elektronik eşya, hazır giyim, mobilya ve turizm sektörleri ele alındı.


Türkiye genelinde itibarı oluşturan etkenleri belirlemek, sektörlerin itibarlarını kıyaslamak, şirketlerin sektörlerinde ve Türkiye genelindeki diğer şirketlere göre nasıl konumlandırıldıklarını ölçümlemek amacıyla başlatılan araştırma, sektörlerin...