yeni vitrifiye ürünleri Haberi
Üretiminin yüzde 90'ını robotlarla gerçekleştiren vitrifiye tesisini devreye alan Seramiksan bu yıl yüzde 20 oranında büyümeyi hedefliyor.
Seramik sektörünün önemli oyuncularından Seramiksan, yeni vitrifiye ürünleriyle banyolarda seramik ve vitrifiyeyi buluşturdu. Seramiksan Satış Pazarlama Grup Başkan Yardımcısı M. Süreyya Çağlar, seramik sektörünün ilk üç firması arasında yer alan markanın nanoteknoloji ile üretim yaptığını vurguladı.
Çağlar, "Markayı tamamlamak için böyle bir üretime ihtiyaç vardı. Seramik için gelen müşterinin mutlaka vitrifiye ihtiyacı da oluyor. Bundan yola çıkarak söz konusu yatırımı gerçekleştirme kararı aldık. 3 yıl ön araştırma yaptık. Dünyanın farklı bölgelerindeki yatırımları inceledik. Fabrikamızı en son teknolojiye uygun biçimde kurduk. Türkiye'deki fabrikalardan 15-20 yıl ileride olan bir fabrika. Üretim yüzde 90 robotlarla yapılıyor" diye konuştu. Çağlar şu bilgileri verdi: "Bu bize büyük bir avantaj...