yeşil bina nasıl olmalıdır Haberi
Proje hazırlık sürecinin en az üçte ikisinin araştırmayla geçmesi gerekirken zamanın üçte ikisi konsept süreciyle kalan üçte biri de eğer iyi bir ajansla çalışıyorsanız kreatif direktörün medya satınalmaya kadar uzanan(!) çalışmalarını dinlemekle geçiyor.
Zannediliyor ki bir projeye kasaba konsepti giydirilirse satışta başarı yakalanabilecek. Elbette sürecin bu kadar tersten işlemesi ve bilinçsiz yönetilmesi bazı trajikomik durumlar oluşturuyor. İnşaat sektörünü yakından takip edenler bu komik konseptlerle ve daha da komik reklamlarla eğleniyor eğlenmesine ama bazı iyi fikirler de hakettiği değeri bulamıyor bu karmaşık ortamda.
Yeşil vurgulu projeler
Özellikle yeşile vurgu yapan projeler bir parça gözardı ediliyor.
Türk aile yapısına, kültür renklerine ve son yıllardaki değişen sosyal sınıf farklılıklarına hitap eden yeni konseptler nadir de olsa karşımıza çıkmıyor değil. Gelişmiş toplumlar trendlerini büyük resme bakarak belirledikleri...