Yusuf Mert Yılmaz kimdir Haberi
Emlak sektörünü tek bir çatı altında buluşturan, güncel ve detaylı ilanları ile emlak sektörünün nabzını tutan bir platform haline gelen Hürriyet Emlak, gayrimenkulü edinmeye giden yolculuğu kolaylaştırmayı amaçlıyor. Hürriyet Emlak'ın marka yolculuğu ve gelecek hedeflerini konuştuğumuz Hürriyet Emlak Pazarlama Direktörü Yusuf Mert Yılmaz, "Hürriyet Emlak olarak pazarlamaya,, ürünümüze ve teknolojiye çok ciddi yatırım yapıyoruz" diyor. Yusuf Mert Yılmaz, senelik bütçelerinin yüzde 80'ini hem kullanıcıların hem de müşterilerin daha fazla fayda almasını sağlayacak geliştirmelere ayırdıklarını söylüyor. Yusuf Mert Yılmaz'ın Ekonomist’ten Gözde Yeniova‘nın sorularına verdiği yanıtlar şöyle:
Hürriyet Emlak'ın markalaşma yolculuğunu anlatır mısınız?
Hürriyet Emlak, 2006 yılında Hürriyet Gazetesi'nin bir parçası olarak doğdu. Gazetenin, seri ilanlar deneyimini ve gücünü internet ortamına taşıyarak Türkiye'deki online emlak portallarının öncülerinden biri oldu, ilerleyen senelerde yapılan...