zincir markalar Haberi
2019’UN ilk yarısını geride bırakan markaların odağında yılın ikinci yarısında franchising ile büyüme var. Bayilik yoluyla hızla büyüyen ve sadece yurtiçi değil, yurt dışında da markalaşmayı hedefleyen firmalar, şube açma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Bu yıl ikinci yarıdan beklenti büyük. Özellikle dijitalleşme yolunda yatırımlarım hızlandıran firmaların hedefinde gençler yer alıyor.
Para’dan Ayşegül Küçükkurt Zor’un haberine göre; Türkiye’nin her konuda başarılı olabileceğini söyleyen firma sahipleri, Türkiye’yi 2050’de teknoloji üreten, dünya trendlerini takip eden bir ülke olarak görmek istiyor.
MUTFAK KÜLTÜRÜ İHRACATI
Yatırım ve büyüme odaklı bir marka olan BigChefs, 2019’un ikinci yarısından oldukça umutlu. Yurtiçi ve yurtdışı yatırımlarına devam eden firma, bu yıl yedisi merkezden, sekizi franchising olmak üzere toplamda 15 şube açmayı hedefliyor. Gelecek beş yılda da şube sayısını artırmak istiyor. BigChefs...