01 / 05 / 2024

zincir markalar

zincir markalar

Franchising sektörü ekonomideki toparlanmanın olumlu havasından etkilenmiş vaziyette. Zincir markaların şube sayıları giderek artıyor. Dijitalleşmeye yatırım yapan markalar atılım içinde... 

Zincir marketlerde kulaklık fiyatları kaç TL? İşte Mart 2022 fiyat listesi...

BİM A101 ve MİGROS marketlerde birbirinden farklı markaların kulaklıları uygun fiyata satışta. Peki zincir marketlerde kulaklık fiyatları kaç TL? İşte Mart 2022 fiyat listesi...

Birleşmiş Markalar Derneği'nden 5 üye istifa etti!

Zincir perakendede 420 markayı temsil eden Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Yönetim Kurulu’ndan 5 üye istifa etti. Sürpriz istifaların, Kovid-19 sebebiyle zor günler yaşayan sektörün temsiline ilişkin yaşanan görüş ayrılıklarından kaynaklandığı belirtiliyor.

BMD: Mücbir sebep nedeniyle kapalı mağazalar için markalarımız kira ödeyemeyecek!

Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Öncel, "Markalarımızın hemen hemen tamamı mağaza kirasını ödeyemeyecek durumda." açıklamasında bulundu.

Sinan Öncel: Markalarımız kirasını ödeyemeyecek durumda!

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, koronavirüsün mücbir sebep oluşturduğunu belirtti. Öncel, "Mücbir sebep nedeniyle kapalı mağazalar için markalarımız kira ödeyemeyecek durumda" dedi...

Kira tartışması AVM’ler ile markaları karşı karşıya getirdi!

Henüz kapatma kararı almayan AVM’ler ile mağazalarını kapatan markalar kira konusunda karşı karşıya geldi. Markalar, AVM’lere “kira almayın” çağrısında bulunurken, AVM’ler ise bazı markalardan kapatmayın baskısı gördüğünü belirtti…

Birleşmiş Markalar Derneği'nden 'AVM'ler kira almasın' önerisi!

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, koronavirüs tehdidi ortadan kalkana kadar AVM yönetimlerinin kira ve genel gider almayacaklarını çok net bir şekilde ilan etmelerini, ayrıca bankalardan da çek borçluları için kredi kolaylığı istediklerini bildirdi. 

 Türk markalar 2020'de yurt dışında bin mağaza açacak!

Türk markaların yurt dışında 4 bin 500’e yakın mağazası bulunuyor. Bu mağazalara yenilerini eklemek isteyen yatırımcılar 2020 yılı sonuna kadar yurt dışında bin mağaza açmayı planlıyor...

TESK'ten zincir marketler için "açılış kriteri" önerileri!

TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken "Zincir marketlerin, nüfusu 10 bin ve üzerindeki yerleşim yerlerine açılabilmesi şartı getirilmeli" diye konuştu.

Küçük yerlere zincir market açılmayacak!

Zincir marketlerin küçük yerleşim yerlerine açılmasına nüfus şartı geliyor. Bu kriterin 5 bin veya 3 bin nüfusla sınırlandırılması konuşuluyor. Bakkalların arım kooperatifleriyle birlikte çalışması sağlanacak. Ucuz gıda için ‘tedarik ve dağıtım kooperatifi’ modeli oluşturulacak...

01 Burda AVM mağaza listesi öğrenme! Adana 01 AVM markaları!

01 Burda AVM mağaza listesi öğrenme! Adana 01 AVM markaları haberimizde yer alıyor. Bugün hizmete açılan AVM 150 milyon dolarlık yatırım bedeli ile dikkat çekiyor.

Türk markaları yurt dışında 4 bin 400 mağazaya ulaştı!

Yurt dışında 4 bin 400 mağazaya ulaşan Türk markalarına bu yıl MAPIC 2019 Fuarı'nda en büyük talep Avrupa ve Rusya’dan geldi...

AVM’ler markaların lojistik merkezi oluyor!

AVM'lerde ziyaretçi sayılarının internet alışverişleri nedeni ile düşmesi, markaları yeni işbirliklerine yöneltti. Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Sinan Öncel, bu duruma çözüm olarak, "Merkezi lokasyonlarda işleri düşen AVM'leri lojistik merkezi yapalım." önerisinde bulundu...

Türk markaları yurt dışında her gün 2 mağaza açıyor!

BMD Başkanı Sinan Öncel, Türk markalarının yurt dışında yatırım atağına başladığını söyledi. Öncel, markaların yurt dışında her gün ortalama 2 mağaza açmaya devam ettiğini belirtti.

zincir markalar Haberi

zincir markalar

2019’UN ilk yarısını geride bırakan markaların odağında yılın ikinci yarısında franchising ile büyüme var. Bayilik yoluyla hızla büyüyen ve sadece yurtiçi değil, yurt dışında da markalaşmayı hedefleyen firmalar, şube açma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Bu yıl ikinci yarıdan beklenti büyük. Özellikle dijitalleşme yolunda yatırımlarım hızlandıran firmaların hedefinde gençler yer alıyor.

Para’dan Ayşegül Küçükkurt Zor’un haberine göre; Türkiye’nin her konuda başarılı olabileceğini söyleyen firma sahipleri, Türkiye’yi 2050’de teknoloji üreten, dünya trendlerini takip eden bir ülke olarak görmek istiyor.

MUTFAK KÜLTÜRÜ İHRACATI

Yatırım ve büyüme odaklı bir marka olan BigChefs, 2019’un ikinci yarısından oldukça umutlu. Yurtiçi ve yurtdışı yatırımlarına devam eden firma, bu yıl yedisi merkezden, sekizi franchising olmak üzere toplamda 15 şube açmayı hedefliyor. Gelecek beş yılda da şube sayısını artırmak istiyor. BigChefs...