22 / 12 / 2024

Hilti 2017’de 4 mağaza açacak!

Hilti 2017’de 4 mağaza açacak!

Global inşaat endüstrisinin jenerik markası Hilti, Samsun ve Bursa’daki ilk mağazalarını açarken, yenilediği İstanbul Maltepe’deki mağazasının kapasitesini de üç kat artırdı. Hilti, 2017’de dört yeni mağaza daha açarak 15 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.




Global inşaat endüstrisinin jenerik markası Hilti, Samsun ve Bursa’daki ilk mağazalarını açarken, yenilediği İstanbul Maltepe’deki mağazasının kapasitesini de üç kat artırdı. 2016 yılında Türkiye’deki mağaza sayısını 11’e çıkaran Hilti, 2017’de dört yeni mağaza daha açarak 15 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.


Kaba inşaat, ince işler, mekanik, elektrik, enerji ve endüstri sektöründe çalışan profesyonellere yönelik ürün ve hizmetler sunan Hilti, Türkiye’deki mağazalarına yenilerini ekledi. Marka taahhüdü “Üstün Performans. Üstün Dayanıklılık.” olan Hilti, 15 Aralık tarihinde Samsun ve Bursa’daki ilk mağazalarını açtı. Teknolojik yeniliklerle donatılan ve kapasitesi üç kat artırılan İstanbul Maltepe’deki yeni mağazasının açılışını da aynı tarihte gerçekleştiren Hilti, Türkiye’deki mağaza sayısını 11’e çıkarmış oldu. Açılış gününe özel belirli ürünlerde yüzde 55’e varan indirimin yanı sıra tüm uç ve bıçaklarda 4 al 3 öde kampanyası ile tüm demo ürünlerinde yüzde 35 indirim fırsatı sunulan üç yeni Hilti mağazası ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü.




2017’de dört yeni mağaza açmayı planladıklarını açıklayan Hilti Türkiye ve Orta Asya Pazarlama Direktörü Banu Çetinkol, yeni yılda yeni mağazalarla birlikte 35 bin ziyaretçi hedeflediklerini belirtti. 2016 yılında açılan yeni Hilti mağazaları ile birlikte 21 kişiye istihdam sağladıklarını ve 2017’de yeni açılacaklarla toplamda 27 mağaza personeline ulaşacaklarını ifade eden Çetinkol, sözlerini şöyle sürdürdü; “Hilti Türkiye olarak İstanbul, Ankara, İzmir, Adana, Antalya, Malatya, Konya, Bursa ve Samsun’da yer alan mağazalarımızda inşaat profesyonellerine hizmet veriyoruz. Doğrudan satış modeli ile çalışan çözüm odaklı bir marka olan Hilti için mağazalar büyük önem arz ediyor. Müşterilerimiz mağazalarımızda ürünlerimizi deneyimliyor, bilgileniyor, görüş ve önerilerini ekibimiz ile paylaşıyor. Onlardan aldığımız geri bildirimler ürünlerimizin Ar-Ge sürecine büyük katma değer sağlıyor.”





Geri Dön