23 / 12 / 2024

Hilton, Türkiye'deki otelleri ikiye katlayacak

Hilton, Türkiye'deki otelleri ikiye katlayacak

Hilton'un Türkiye'de 16 otelinin yapımının sürdüğünü söyleyen Hilton Avrupa Başkan Yardımcısı Didier Martin, "2013'e kadar portföy 2 kat artacak" dedi  



Waldorf Astoria'dan Conrad'a kadar birçok markayı çatısı altında barındıran Hilton Worldwide'ın Avrupa Operasyonlardan Sorumlu Başkan Yardımcısı Didier Martin, önümüzdeki 12 ay içinde, stratejik gelişim süreçlerinin odağında Türkiye'nin başını çektiği Rusya, İtalya, Almanya, Britanya ve İber Yarımadası gibi bölgelerin olacağını söyledi. Martin, 82 ülkede 3 bin 600'den fazla oteli bulunan Hilton Worldwide'ın 606 binden fazla ziyaretçi yatak odası bulunduğunu. 2013'e kadar hızlı bir büyüme planı içinde olduklarını belirtti. Avrupa'da 2013'e dek kapılarını açacak olan 80 otelin hazırlık süreçlerinin sürdüğünü dile getiren Martin, şirketin tarihinde ilk kez olmak üzere ABD dışında yapımı süren oda sayısının ABD içindekileri geçtiğini, böylelikle küresel fırsatlarını azami düzeye taşımış olduklarını bildirdi. "Önümüzdeki 1 yıl içinde, stratejik gelişim sürecimizin odağındaki Türkiye'de yapım aşamasında olan 16 otelimiz var" diye konuşan Martin, "Dolayısıyla işlettiğimiz otel sayısı 2013'e kadar Hilton Worldwide'ın Türkiye'deki otel portföyünün iki katından fazlasına ulaşmış olacak. Türkiye piyasasının bir dizi farklı otelcilik sektöründe heyecan verici fırsatlar barındırdığını düşünüyoruz ve ülke Hilton Worldwide'ın Avrupa'daki stratejik büyüme pazarlarından birini teşkil ediyor. Önümüzdeki iki yılda Hilton Worldwide, Türkiye'deki otel portföyünü ikiye katlayacak" dedi. Türkiye'de turizm pazarının hızla büyüdüğünü anlatan Martin, "Pek az uluslararası marka var" diye konuştu.
Sabah

Basında yer alan diğer haberler:

 

Hilton yatırım için Türkiye’yi odak bölgesi seçti

Türkiye’nin otelcilik sektöründe heyecan verici fırsatları barındırdığını söyleyen Hilton Başkan Yardımcısı Didier Martin “Stratejik gelişim sürecimizin odağında Türkiye var” dedi.

Hilton Worldwide Avrupa Operasyonlardan Sorumlu Başkan Yardımcısı Didier Martin, 2011 yılı içinde Türkiye’nin de bulunduğu bazı ülkelerde yeni oteller açacaklarını söyledi. Avrupa’da 2013 yılına dek kapılarını açacak olan 80 otelin hazırlık süreçlerinin sürdüğünü açıklayan Didier Martin, şirketin tarihinde ilk defa ABD dışında yapımı süren oda sayısının ABD içindekileri geçtiğini, böylelikle küresel fırsatlarını azami düzeye taşımış olduklarını bildirdi. Bugün, yapım aşamasındaki odalarının yaklaşık yüzde 70’nin ABD’nin dışında bulunduğunu dile getiren Didier Martin, “Önümüzdeki 12 ay içinde, stratejik gelişim sürecimizin odağında Türkiye, Rusya, İtalya, Almanya, Büyük Britanya ve İber Yarımadası gibi bölgeler yer alacak. Bunun yanı sıra Polonya, Bulgaristan, Romanya, Hırvatistan ve Azerbaycan’ı da düşünüyoruz ve 2011’de bütün bu ülkelerde yeni oteller açacağız” dedi. Türkiye’de yapım aşamasında olan 16 otellerinin olduğuna dikkat çeken Didier Martin, “Dolayısıyla işlettiğimiz otel sayısı 2013 yılına kadar Hilton Worldwide’ın Türkiye’deki otel portföyünün iki katından fazlasına ulaşmış olacak. Türkiye piyasasının bir dizi farklı otelcilik sektöründe heyecan verici fırsatlar barındırdığını düşünüyoruz ve ülke Hilton Worldwide’ın Avrupa’daki stratejik büyüme pazarlarından birini teşkil ediyor” diye konuştu.
Türkiye Gazetesi 

 

Hilton Türkiye’de 16 otel daha işletecek  

Türkiye’de 15 otel işleten ünlü Hilton zinciri, 16 yeni otelin işletmesini daha almaya hazırlanıyor

82 ülkede 3 bin 600 otel işleten ABD kökenli Hilton Worldwide, Türkiye’deki otel sayısını artırıyor.  Hilton Worldwide Avrupa Operasyonlardan Sorumlu Başkan Yardımcısı Didier Martin, Türkiye’de yapım aşamasında olan 16 otellerinin olduğuna dikkat çekti. Martin “Türkiye piyasasının bir dizi farklı otelcilik sektöründe heyecan verici fırsatlar barındırdığını düşünüyoruz ve ülke Hilton Worldwide’ın Avrupa’daki stratejik büyüme pazarlarından birini teşkil ediyor. Önümüzdeki iki yılda Hilton Worldwide, Türkiye’deki otel portföyünü ikiye katlayacak’’ diye konuştu. Temaslarda bulunmak üzere geldiği Konya’da bir açıklama yapan Martin, önümüzdeki 12 ay içinde, stratejik odakta Türkiye, Rusya, İtalya, Almanya, Büyük Britanya gibi bölgelerin yer alacağını belirtti.

AVRUPA’DA BÜYÜYOR

Martin, Polonya, Bulgaristan, Romanya, Hırvatistan ve Azerbaycan’ın da uluslararası gezginlerin gözünde artan bir cazibesi olduğunu düşündüklerini ve 2011’de bütün bu ülkelerde yeni oteller açaklarını söyledi. 
Star


Geri Dön