23 / 12 / 2024

İnoksan 2016 toplantısı gerçekleşti!

İnoksan 2016 toplantısı gerçekleşti!

Endüstriyel mutfak ekipmanları sektörünün yenilikçi yüzü İnoksan, 2016 stratejilerinin anlatıldığı bayi toplantısını 29-31 Ocak tarihleri arasında Antalya Titanic Delux Otel Belek’te gerçekleştirdi.



Endüstriyel mutfak ekipmanları sektörünün yenilikçi yüzü İnoksan, 2016 stratejilerinin anlatıldığı bayi toplantısını 29-31 Ocak tarihleri arasında Antalya Titanic Delux Otel Belek’te gerçekleştirdi. “Birlikte Daha İleriye!” teması çerçevesinde hazırlanan sunumlarda; 2016  İnoksan bayilik sistemi ve hedefleri, bayilikte segmentasyon ve prim sistemi, çağrı merkezi, Ar-Ge çalışmaları  satış, ihracat, ve satış sonrası hizmet konuları bayilerle paylaşıldı. Ayrıca İnoksan’ın Ar-Ge çalışması olan Türkiye’nin ilk ve tek yerel kombi fırını dokunmatik ekranlı İnosmart toplantıda bayilere tanıtıldı. 


Toplantıya Yönetim Kurulu Başkanı Vehbi Varlık, Mutfak A.Ş. Genel Müdürü Emre Varlık, Satış Pazarlama A.Ş. Genel Müdürü Esra Altay, Satış Pazarlama A.Ş. Genel Müdür Vekili Fatih Güceyü, İnoksan yönetimi ve 40’a yakın İnoksan bayisi katıldı. İnoksan Yönetim Kurulu Başkanı Vehbi Varlık toplantıda bayilere şunları söyledi; “Daha etkili, daha verimli ve daha profesyonelleşmiş bir ekiple olmaktan çok mutluyum. 35 yıllık uzun ömürlü olan İnoksan markamız ile daha uzun yıllar birlikte olacağımıza inanıyorum. Hem insana, hem fabrikada teknoloji ve makineye yapılan yatırımlar sayesinde her gün daha iyi neticeler almaktayız. Amacımız bundan sonra siz değerli bayilerimizin daha mutlu ve başarılı olmanız adına çabalayıp, birlikte daha ileriye ve daha iyiye el ele ulaşmaktır dedi. Satış Pazarlama A.Ş. Genel Müdürü Esra Altay ise toplantıda; “ 2015 yılını İnoksan olarak % 20 büyüme ile başarılı bir şekilde tamamladık. 2016 yılında da yaklaşık olarak %25 oranında büyümeyi planlıyoruz. İnoksan olarak orta vadeli planlarımızda ise gelecek 5 yılda yaklaşık olarak %56 oranında büyümeyi hedefliyoruz. 5 yıl içerisinde hedefimiz ise yurt içi toplam ciromuzun %50’sinin bayilikten oluşmasını sağlıyor. Bu da Inoksan olarak bayiliğe verdiğimiz önemi ve bayilikteki büyüme stratejimizi de destekliyor. İnoksan’ın bu süreçteki yeri hızlı ve kararlı büyüme ile beraber, sektörünün dinamiklerinin öncüsü ve yaratıcısı olmasını sağlamaktır. İnoksan perakendenin en önemli süreci olan markalaşmayı, kısacası müşterilerimizin aklında ilk tercih olmayı yıllar içinde başardı. Şimdi artık perçinlediğimiz bu  “değerlerimizi” ve “kazançlarımızı” daha yüksek seviyelere çıkarmak amacıyla, içinde bulunduğumuz yüksek rekabet ortamının da gerçeklerini göz önüne alarak, daha derin bir işbirliğine gitmemiz gerektiğine inanıyoruz. “ dedi2015 yılında en başarılı olan ilk 3 bayiye İstanbul’da konaklamalı haftasonu tatili hediye edildi.  Ayrıca düzenlenen gala gecesinde 2015 yılı ödülleri kapsamında başarılı olan 16 bayiye de özel başarı plaketi taktim edildi.  Toplantı öncesinde bayiler arasında , “İnoksan Salon Turnuvası” yarışması düzenlendi. Dev bir LED ekrana kurulan futbol simülasyonu ile bayiler, kendi aralarında rekabet etti. Yarışma sonunda kazanan ilk üç bayiye İnoksan tarafından kupa verildi.



Geri Dön