23 / 12 / 2024

İnside Kiralama ve Proje Geliştirme Danışmanlık Hizmetleri Anonim Şirketi kuruldu!


İnside Kiralama ve Proje Geliştirme Danışmanlık Hizmetleri Anonim Şirketi, Ayşe Sitare Algan Yönetim Kurulu Üyeliği'nde 100 bin TL sermaye ile 4 Ağustos'ta Ataşehir, Küçükbakkalköy Mahallesi'nde kuruldu.



İnside Kiralama ve Proje Geliştirme Danışmanlık Hizmetleri Anonim Şirketi, Ayşe Sitare Algan Yönetim Kurulu Üyeliği'nde 100 bin TL sermaye ile 4 Ağustos'ta Ataşehir, Küçükbakkalköy Mahallesi'nde kuruldu.


İnside Kiralama ve Proje Geliştirme Danışmanlık Hizmetleri Anonim Şirketi iş konusu; Şirket , yurt içinde ve yurt dışında her türlü konut, alışveriş merkezi, residance, plaza, fabrika, hastane, işyeri, otel, motel, tatil köyü, turistik tesisler, lokantalar, kafeterya, otopark, okul, liman, yol, köprü, baraj gibi her türlü bina ve altyapı inşaatlarının yapımını organize etmek veya bizzat yapmak, kendisi veya başkaları tarafından yapımı tamamlananları bizzat işletmek, kiralamak, kiraladığı yerleri kiraya vermek, bu inşaatlarla ilgili ihalelere iştirak etmek, bu tür inşaatları müteahhit veya taşeron sıfatı ile yüklenmek, yüklenilen bu inşaatları üçüncü şahıslara ihale etmek, taahhütlerde bulunmak, her tip ve büyüklükte yapıların mimari, elektrik, makine ve tesisat projelerini çizmek, çizdirmek, bu konularda teknik ve bilimsel araştırmalar yapmak proje uygulamalarını yönetmek, konu ile ilgili kontrollük ve danışmanlık hizmeti vermek, yurtiçinde ve yurt dışında açılacak plan ve proje yarışmalarına katılmak, ihalelere iştirak etmek, başkalarına ait işleri taşeron sıfatı ile yüklenmek ve kazanılmış bulunan ihaleleri taşeron sıfatı ile başkalarına yaptırmakla da iştigal etmek. Şirket amaç ve konularıyla ilgili olarak aşağıdaki işlemleri yapar:  1-Alışveriş ve iş merkezleri, mağazalar ile her türlü gayrimenkulu işletmek, kiralamak, alımı ve satımını ile bu yerlerin işletilmesiyle ilgili reklam hizmetlerini yapmak, bu yerlerin pazarlamasını yapmak ve bu yerler için gerekli kuruluşlarla anlaşmalar yapmak.  2-Şirket amacını gerçekleştirmek için her türlü gayrimenkul alabilir, satabilir, kiraya verebilir, bunlar üzerinde ayni ve şahsi hakları tesis edebilir, ipotek alabilir ipotek verebilir ve ipotekleri fek edebilir, gayrimenkulleri üzerinde irtifak, intifa, sükna, gayrimenkul mükellefiyeti, bedelli veya bedelsiz yola terk, kamuya terk, ifraz, tevhit yapabiliri kat irtifakı ve kat mükellefiyeti tesis edebilir. Tapu dairelerinde gayrimenkullerle ilgili her türlü cins tashihi, ifraz, tevhid, taksim, parselasyon ile ilgili her nevi muamele ve tasarrufları gerçekleştirebilir. İştigal konusu ile ilgili her nevi gayrimenkul malları ve bunlara müteahhitlik hakları iktisap etmek, tasarruf etmek ve özellikle şirket işleri için lüzumlu taşınmaz mal ve tesisleri inşa etmek, satın almak, inşa ettirmek, kiralamak icabında gerek şirket ve gerekse üçüncü şahıslar için ve tüzel kişilerin borçları için (kullandığı ve veya kullanacağı krediler için) rehin veya ipotek etmek, ipotekleri fek etmek, başkalarına ait gayrimenkuller üzerinde ipotek vs. ayni hakları kabul etmek, üçüncü şahıslar için kefalet vermek, kefil olmak. 3-Her türlü gayrimenkul ve özellikle alışveriş merkezleri, fuar alanları, kongre merkezleri, oteller, plazalar, siteler, marketler, depolar, soğuk hava depoları, villa tatil köyleri, devre mülk, apart otel, motel, kamping gibi turistik tesisler, organize sanayi bölgeleri, spor kompleksleri, mesken, ev, apartman, işyeri, arsa, arazi gibi gayrimenkulleri almak, satmak, satın almak, kiralamak, kiraya vermek, bahçe, tarla ve arsalar üzerinde parselasyon ve imar durumlarını çıkarmak, gerektiğinde projelendirmek.Gayrimenkuller üzerinde irtifak, intifa, sükna, kat mülkiyeti, kat irtifakı, sula hakları ve vefa hakları, gayrimenkul mükellefiyeti tesis etmek.  4-Gayrimenkullerle ilgili satış yerleri, sosyal,kültürel ve spor tesisleri dinlenme ve eğlence yerleri kurmak, işletmek, almak, satmak, kiralamak, kiraya vermek. 5-Sair ticari hakların alınıp satılması, işletilmesi yönetim esaslarının belirlenmesi, yönetim organizasyon ve danışmanlık hizmetlerinin sağlanması, pazarlama stratejisinin oluşturulması, pazarlama ve işletme gereksinimlerinin analiz entegrasyonunun yapılması.  6-Kiracılarla olan ilişkilerin şekillendirilmesi ve yönlendirilmesi, kira ve şahıs sözleşmeleri, yönetim ve işletme planı dekorasyon el kitabı diğer işletme talimatlarının hazırlanması.  7-Kiracı veya kiraya veren sıfatıyla ile her türlü kira sözleşmesi akdedilmesi.  8-Reklam ve tanıtımının yapılması, reklam mecralarının oluşturulması, alınması, satılması, kiralanması ve kiraya verilmesi, belli dönemlerin ihtiva eden reklam planları ve bunlara ait bütçelerin hazırlanması.  9-Stant alanları ve kioskların (küçük satış üniteleri) oluşturulması, nu alanların alınıp, satılması, kiralanması, kiraya verilmesi ve bu alanlarda ticari faaliyette bulunulması.  10-Müesseseler için münferit veya toplu biçimde destek hizmet personelinin organizasyon ve yönetiminin deruhte edilmesi, ihtiyaç duyulan şartlarda yabancı uyruklu personel çalıştırılması, personelin eğitilmesi, yetiştirilmesi ve istihdam edilmesi.11-Müesseselerin etkin hizmet vermesi sağlayacak çalışma ortamı düzenlemesinin yapılması, teknik imkanların sağlanması, bunların işlerliğinin ve bakımının temin edilmesi.  12-İş yerlerinin kiralanması için gerekli idari mali ve hukuki düzenlemelerin yapılması. 13-Personel kadrolarının ve personel görev tanımlarının oluşturulması, organizasyon şemalarının hazırlanması.



Geri Dön