30 / 04 / 2024

İSMAR, 2013 yılında 120 şubeye ulaşacak!

 İSMAR, 2013 yılında 120 şubeye ulaşacak!

İSMAR, 2012 sonunda mağaza sayısını 60'a çıkarmayı ve 2013'te ise 120 şubeye ulaşmayı hedefliyor



İSMAR’ın süpermarket konseptine ağırlık vererek büyüyeceğini söyleyen İSMAR Genel Müdürü Mutlu Gökdemir, “Ana omurgamızı bu konsepte göre kurgulayacağız” dedi. İSMAR’ın 2011 sonunda ‘yeniden yapılanma’ sürecine start verdiğini hatırlatan Gökdemir, şu anda 37 mağazaları bulunduğunu, 2012 sonunda bu sayıyı 60’a çıkarmayı hedeflediklerini belirtti.


İSMAR’ın 1993 yılında daha uygun koşullarda satın almalar yapmak amacıyla 56 küçük marketin birleşmesiyle kurulduğunu kaydeden Gökdemir, şöyle devam etti: “2003 yılında kurucu ortaklarından Aslan Akyürek’in tüm hisseleri satın almasıyla yeni bir döneme girildi. Modern perakendeciliği‘marifetli alışveriş’ sloganıyla yeniden yorumladık. Logomuzdan renklerimize, reyonlarımıza kadar her alanda değişim sürecine girdik. Eski logoda yer alan yeşil renk yerini, fuşyaya  bıraktı. Fuşya sektörümüz için cesur bir renk ve örneği yok.”


2013 yılında 120 şubeye ulaşmak istediklerini belirten Gökdemir, bu yatırımlar için toplam 40 milyon TL’lik bütçe ayrıldığını kaydetti. Gökdemir, “Hayalimiz İSMAR’ı sektöründe hak ettiği noktaya taşımak. Rekabetin olduğu her noktada var olmak istiyoruz” dedi.

İstanbul, Gaziantep ve Eskişehir olmak üzere üç bölgede lojistik üssü kurduklarını söyleyen Gökdemir, şu bilgileri verdi: “Öncelikli olarak bu üslere yakın illerde şubeleşeceğiz. İsmar’ın odağında tüketiciye hizmet var. Fiyat odaklı bir strateji izlemeyi tercih etmiyoruz. Biz içinde fiyatı da hizmeti da kaliteyi de barındıran, ‘marifetli alışverişe’ inanıyoruz. İSMAR olarak discount konsept üzerinde de çalışıyoruz. Ancak bu konsepte çok farklı bir bakış açısı getirmeyi hedefliyoruz.”


Barküteri ile satışları artırdı

“İSMAR’ın yeni dönemde en büyük kozu sektörde örneği olmayan Barküteri reyonu olacak” diyen Gökdemir, şöyle devam etti:

“Paslanmaz çelik malzemeden üretilen özel modüllerden oluşan Barküteri reyonu ile açıkta satılan bakliyat ürünlerini hijyenik ortama kavuşturduk. Barküteri, şarküteri reyonundan devşirme bir isim. Bu reyon tüketiciden büyük ilgi gördü. Henüz yenilenme sürecine dahil olmayan marketlerde aylık bakliyat satışı 4.5 ton civarında iken Barküteri reyonlarında ortalama satış 60 tona çıktı.”


Milliyet/Eylem Türk


Geri Dön