03 / 05 / 2024

İsmar, Türkiye'ye yayılacak!

 İsmar, Türkiye'ye yayılacak!

Perakende sektöründe 19 yıllık bir geçmişi olan İsmar 2011 yılında başladığı yeniden yapılanma süreciyle birlikte sektördeki iddiasını da artırdı




İstanbul’daki 56 küçük marketin birleşmesiyle 1993 yılında kurulan İsmar Marketler Zinciri 2003’te ortaklarından Aslan Akyürek’in tüm hisseleri satın almasıyla birlikte Akyürek Grubu bünyesine geçti. 


Akyürek Grubuna katıldığı günden itibaren yeniden yapılanma sürecine giren İsmar, sektördeki iddiasını da artırdı. ‘Süpermarket’ konseptinde hizmet vermeyi tercih eden ve tüketicinin temel ürünlerdeki taleplerine odaklanan İsmar, 12 bin civarındaki ürün grubuyla tüketiciye ulaşıyor


Her bölgede var olacağız


Sektördeki iddialarını artırmak amacıyla yatırımlarına hızla devam ettiklerini kaydeden İsmar Genel Müdürü Mutlu Gökdemir, mağaza sayılannı 38’e çıkardıklannı, potansiyelin olduğu her bölgede var olmayı amaçladıklarını söyledi. Gökdemir,  sözlerine şöyle devam etti:


Eskişehir, İstanbul ve Gaziantep olmak üzere 3 lojistik merkezimiz var. Önümüzdeki dönemde lojistik üslere Şanlıurfa’yı ekleyeceğiz. İstanbul, Eskişehir, Kütahya, Gaziantep, Kilis, Şanlıurfa gibi illerde mağazalarımız var. Bu illere yakında Mardin,  Ankara  dahil olacak” diye konuştu.


Mağazalara 40 milyon lira


Mutlu Gökdemir, İsmar olarak 2012 sonunda 60, 2013 sonunda 120 mağaza hedefi koyduklarını ve buna 40 milyon TL bütçe ayırdıklannı dile getirdi. Tüketiciye yeni bir marketçilik deneyimi yaşatmak istediklerini vurgulayan Gökdemir, “Alışveriş, ihtiyacınızı en uygun marketten en doğru ürünü seçme işidir ve marifet ister. Üründe kaliteye önem veren uygun koşullarda olması için de arayış içinde olan tüketicilere hitap ediyoruz. ‘En iyi hizmet, en iyi kalite, en uygun fiyat’ anlayışı taşıyoruz” dedi.


İstihdam 2500'e ulaşacak


2011 yılını 350 milyon TL ciro ile kapattıklarını belirten Mutlu Gökdemir şöyle konuştu: 


2012 hedefimiz de en az 600 milyon TL ciro. 2012 sonunda 60 mağaza hedefimiz bulunmakta ve açılan her mağaza ortalama 25 kişilik yeni istihdam anlamına geliyor.

2013 sonuna kadar 2500 kişiyi İşmar çatısına katacağız. İsmar’ın geçmişten gelen önemli bir misyonu ve bilinirliliği var. Öncelikli hedefimiz perakende sektöründe 19 yıllık geçmişi olan İsmar’ı hak ettiği noktaya taşımak. Daha sonra da yurtdışına açılmayı planlıyoruz.


Barküteri ile bakliyat reyonunu yeniden yarattı


Sektördeki rekabette öne çıkmak için yeniliklere önem verdiklerini ifade eden Mutlu Gökdemir, şarküteri reyonundan hareketle oluşturduklan ‘Barküteri’ ile açık bakliyat ürünlerinin mevcut reyon şekillerine alternatif yeni bir modeli hayata geçirdiklerini anlattı. 


Gökdemir, “Barküteri ile açık bakliyat ürünleri estetik ve hijyen sorunu banndıran bidonlardan çıkanlarak, Barküteri adı verilen modüllere taşındı. Barküteri üstten dökülen özel sistemle ürünlerin taze ve hijyenik olarak tüketiciye sunulmasını sağlıyor” ifadelerini kullandı.


Posta



Geri Dön