İsmar hedefleri Haberi
İstanbul’daki 56 küçük marketin birleşmesiyle 1993 yılında kurulan İsmar Marketler Zinciri 2003’te ortaklarından Aslan Akyürek’in tüm hisseleri satın almasıyla birlikte Akyürek Grubu bünyesine geçti.
Akyürek Grubuna katıldığı günden itibaren yeniden yapılanma sürecine giren İsmar, sektördeki iddiasını da artırdı. ‘Süpermarket’ konseptinde hizmet vermeyi tercih eden ve tüketicinin temel ürünlerdeki taleplerine odaklanan İsmar, 12 bin civarındaki ürün grubuyla tüketiciye ulaşıyor
Her bölgede var olacağız
Sektördeki iddialarını artırmak amacıyla yatırımlarına hızla devam ettiklerini kaydeden İsmar Genel Müdürü Mutlu Gökdemir, mağaza sayılannı 38’e çıkardıklannı, potansiyelin olduğu her bölgede var olmayı amaçladıklarını söyledi. Gökdemir, sözlerine şöyle devam etti:
Eskişehir, İstanbul ve Gaziantep olmak üzere 3 lojistik merkezimiz var. Önümüzdeki dönemde lojistik üslere Şanlıurfa’yı ekleyeceğiz. İstanbul, Eskişehir, Kütahya, Gaziantep, Kilis, Şanlıurfa gibi illerde mağazalarımız var. Bu illere yakında Mardin,...