Genel

İstanbul Shopping Fest'te AVM'lerin yüzü gülecek!

İstanbul Shopping Fest'te 40 gün boyunca sabit indirim yapması mümkün olmayan yabancı markalar, AVM'lerdeki gece alışverişleri ve saatlik promosyonlarla turist çekecek. Yerliler ise indirime yüklenecek

Bu yıl 18 Mart'ta başlayacak ve 40 gün sürecek alışveriş festivali İstanbul Shopping Fest'te sabit indirime girmesi zor olan markalar, günlük promosyonlar ile gece alışverişlerine hazırlanıyor. Saat başı belirli ürün kategorilerinde indirim ve promosyonlu satış yapacak yabancı markalar, sezon açığını bu şekilde kapatacak. Calvin Klein'ın Türkiye Distribütörü İzzet Stamati, 'Festival süresince bazı ürünlerde indirim yapsak da asıl satış alanımız saatlik promosyonlar olacak' dedi.

PLANSIZ KATILIMLAR OLACAK

Diesel'in Türkiye distribütörü Tahsin Özlenir ise, ağırlıklı olarak gece alışverişlerine yöneleceklerini kaydetti. Yapılacak kampanyalar ve indirim oranlarıyla ilgili henüz net bir rakam ortaya çıkmadığını belirten Özlenir, 'Biz her hafta gece alışverişlerinin yapılacağı AVM'lerde etkin olarak promosyon yapmayı planlıyoruz. Festivali bu şekilde geçireceğiz' dedi. Stefanel Türkiye Genel Müdürü Füsun çevikel Kuran da 40 gün boyunca yabancı markaların sabit bir indirim yapmasının mümkün olmadığını bu yüzden her güne ayrı bir promosyon hazırlayıp ciroyu ikiye katlamayı hedeflediklerini söyledi. Kuran, 'Her güne ayrı bir ürün grubunu indirime ya da iki al bir öde gibi kampanyalara sokacağım. Bazı günlere sürprizler de hazırlıyoruz. Satışları ciddi anlamda artırmayı planlıyorum' dedi.

'Yerli turisti göz ardı edemeyiz'

Park Bravo Grup Yönetim Kurulu üyesi Zeynep Özçoban, 'Fiyatları önce artırıp sonra indirecek markalar da olacak. Bunun önüne geçilmesi zor ama biz La Senza, Nine West ve Park Bravo olarak gece satışlarına odaklanacağız. Turistleri alışverişe çekmek için yola çıktık ama ilk yıl olduğu için Türk vatandaşlarını göz ardı edemeyiz, kurtarıcı olabilirler' dedi.
Sabah