23 / 11 / 2024

Jolly Tours bir yılda yüzde 30 büyüdü!

Jolly Tours bir yılda yüzde 30 büyüdü!

2012 başında yüzde 28’lik büyüme hedefi koyan Jolly Tours, yılı yüzde 30’la kapattı. Bunun yüzde 55’i erken rezervasyondan geldi. Firma, 2013-2014 döneminde yüzde 36 büyüme hedefi koydu....




Türk halkının erken rezervasyon alışkanlığı seyahat şirketlerini ihya etti. Jolly Tours, 2012-2013 döneminde yüzde 30 büyüme kaydetti. Bu büyümenin yüzde 55’ini erken rezervasyon kampanyalarından sağlayan firma, 2013-2014 döneminde yüzde 36 büyüme hedefi koydu. 2014 yılındaki büyümenin yüzde 60’ını erken rezervasyon kampanyalarından sağlamayı planladıklarını açıklayan Jolly Tours Genel Müdürü Figen Erkan, düzenleyecekleri kış erken rezervasyon kampanyasıyla 10 bin kişiyi indirimli tatile göndermeyi planladıklarını söyledi. 


EN ÇOK BODRUM'A GİDİYORUZ


Jolly Tours’un yıl sonu değerlendirmesi ve gelecek planlarıyla ilgili düzenlediği basın toplantısında konuşan Erkan, Türk insanının tatil alışkanlıklarıyla ilgili şu bilgileri verdi: “ 2013’te tatilcilerin en çok tercih ettiği destinasyonlar yurtiçinde; Bodrum, Belek, Kemer, yurtdışında; Orta Avrupa, Klasik İtalya, Benelüx-Paris ve Balkanlar, kültür turlarında; Karadeniz, Kapadokya, cruise turlarında ise; Ege& Adriyatik, Yunan Adaları, Kuzey Avrupa turları.”


TEKNOLOJİ YATIRIMI 7 MİLYON


2005 yılından itibaren teknolojiye 7 milyon TL’lik yatırım yaptıklarını belirten Jolly Tours Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, şimdi bu yatırımların meyvelerini toplamaya başladıklarının altını çizdi.


Akşam


Geri Dön