26 / 11 / 2024

Jolly Tur’a Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma ödülü!

Jolly Tur’a Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma ödülü!

Jolly Tur, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ödüllendirildi. Jolly Tur’a ’’ Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma ’’ ödülü verildi. Ödül, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından verildi.




Turizm sektöründe 27 yıldır hizmet veren ve müşteri memnuniyetini hizmet politikasında en üst sırada tutan Jolly Tur, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ödüllendirildi. Jolly Tur’a ’’Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma’’ ödülü verildi.


Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından, tüketici bilincinin geliştirilmesi, tüketicilerinin yasal haklarını kullanmaları konusunda özendirilmesi, tüketici taleplerini dikkate alan firmaların teşvik edilmesi amacıyla verilen Tüketici Ödülleri sahiplerini buldu. Her yıl geleneksel olarak düzenlenen Tüketici Ödülleri ödül töreni 10 Nisan 2014 tarihinde Hilton Otel Ankara’da düzenlendi. Yıl genelinde hizmet verilen ortalama 500 bin misafirin satın alma, tatil ve satış sonrası memnuniyetini profesyonel temsilcilerle yürüten Jolly Tur ’’Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma Ödülü’’nün sahibi oldu. Bugüne kadar hizmet verilen 5 milyonun üzerindeki misafirin % 67’si tekrar müşterisi olan Jolly Tur’un ödülünü Genel Müdür Figen Erkan, Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı’nın elinden aldı.


Figen Erkan ödül almalarıyla ilgili yaptığı açıklamada ’’Tüm Halkımıza bizlere göstermiş oldukları ilgi ve beğeni için teşekkürlerimizi sunuyoruz. 27 yıldır kaliteden ödün vermeden tatilcilerin beklentileri doğrultusunda çalışmayı ilke edindik. Bundan sonra da tüketici memnuniyeti odaklı olarak çalışmalarımızı geliştirmeye devam edeceğiz’’ dedi. 


600’ü aşkın satış noktası ve 3500 personel ile 70 rotada 135 destinasyon seçeneğiyle hizmet veren Jolly Tur daha önce de ’’En İyi Turizm Acentası’’, ’’En İyi Yönetilen Tur Operatörü’’ gibi ulusal ve uluslararası ödüllere layık görülmüştü.  



Geri Dön