19 / 11 / 2024

Kale Kilit, Koçtaş mağazasında müşterilerini ödüllendirecek!

Kale Kilit, Koçtaş mağazasında müşterilerini ödüllendirecek!

Kale Kilit, müşteri odaklı stratejisine paralel, ürün seçimi, ürün kullanımı ve basit çözümlerle yaşam alanlarında güvenlik arttırma konularında müşterilerini bilinçlendiren ve yıl boyu sürecek bir dizi etkinlik planlıyor




 

Kale Kilit ürünlerinin tüketiciyle buluştuğu yapı market zincirleriyle işbirliğinin ilki Koçtaş’la gerçekleşecek. Silindir değişiminin püf noktalarının anlatılacağı ve eğlenceli aktivitelerle tüketicilerin ürünleri ve kullanım kolaylığını deneyimleyebilecekleri etkinliklerden ilki 18-19 Şubat 2012 tarihinde İstanbul Yenibosna’daki Koçtaş mağazasında gerçekleşecek.   Aktivite gününe özel Kale Kilit ürünlerinde % 10 indirim yapılacak. Aktivite süresince Kale Endüstri Holding’in sevimli maskotu Kalemino sürpriz hediyeler dağıtacak.   Müşteri odaklı stratejiyle ilgili, Kale Kilit ve Kale Çelik Eşya Genel Müdürü Nadir Erze “Ürünlerimizi ve yatırımlarımızı müşterilerimizin ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda geliştiriyoruz.  Güvenlikle ilgili tüm ürünlerin bir arada sunulduğu, örneğinin ilk mağazası olan Kale Güvenlik Merkezi’ni 2011 yılında açtık. Müşterimize yakın olma stratejimiz doğrultusunda, yapı marketlerdeki gücümüzü arttıracağız ve müşterilerimizle hem eğlendirici hem eğitici zeminlerde buluşacağız. 2012 yılı içinde başta Koçtaş mağazaları olmak üzere bir dizi etkinlik düzenleyerek, 100.000’e yakın müşterimizle birebir buluşmayı hedefliyoruz. Teknolojik ve karmaşık gelen kilit ürünlerimizi eğitimlerle ve özel demolarla anlatarak, herkesin basit çözümlerle güvenliklerini arttırmalarına destek vereceğiz” dedi.     Kale Kilit yapı marketlerde lider marka   2011 yılında gerçekleştirilen araştırma sonuçlarına göre, yapı marketlerde raf alan payı en yüksek olan marka Kale Kilit, kilit ürününde % 92,1 oranıyla en çok satın alma kararı verilen marka oldu.   Araştırma sonuçlarına göre diğer verilere bakıldığında; Kale Kilit’in tercih edilme nedenlerinin başında; tanınan bir marka olması (%57), ürünlerin kaliteli olması (%52,6) ve güvenilir bir marka olması (%49,1) gelmektedir.   Teşhir ürünleri bazında en fazla ve çeşitli ürüne sahip olan Kale Kilit’in reyon tasarımı ise yapı market ziyaretçilerinin% 96,4’ünün beğenisini kazandı.

Geri Dön