Kemer'de otellerin kavgası şezlongları toplattı!
Kemer’de 5 yıldızlı iki otelin personeli arasındaki kavgadan sonra dün kaymakamlık devreye girdi. Her iki otelin şemsiye ve şezlongları toplatıldı...
Kemer’in Göynük beldesinde sahile cephesi bulunan 5 yıldızlı Klikya Palace Otel’in önündeki alanda yer isteyen 5 yıldızlı Queen Elizabeth Otel’in çalışanları arasında önceki gün öğle saatlerinde tartışma çıktı. Tartışma sırasında şezlong ve şemsiyeler havada uçuştu. Otelin diğer çalışanları ve turistlerin araya girmesiyle son bulan kavganın haberi, Kemer Kaymakamlığı’na ulaştı.
Otel yöneticileri ve çalışanlarının jandarma karakolunda ifade vermelerinin ardından Kaymakamlık 2 otele yazı göndererek, şemsiye ve şezlongların kaldırılacağını bildirdi. Kaymaklık kararı dün uygulamaya soktu. Kaymakamlık, yaklaşık 2.5 aydır devam eden ve tüm uyarılara rağmen uzlaşmayan 2 tesisin plajdaki tüm şezlong ve şemsiyelerini otel müşterilerinin güneşlendiği sırada toplattı.
Oteller tepki gösterdi
Şezlong toplama işlemi saat 09.00’da Göynük Belediyesi ekipleri, Kemer Jandarma ve Kemer Mal Müdürlüğü personeli gözetiminde başladı. Duruma tepki gösteren Queen Elizabeth Otel Genel Müdürü Sezer Özdemir, resmen bir yerel yönetim faciası yaşandığını, turizme zarar verildiğini savundu. Klikya Palace Otel Genel Müdürü Coşkun Ardahan da “Enteresan olaylar oluyor. Kendi işimize balta vuruyoruz. 800’e yakın turistimiz bulunuyor. Misafirlerin altındaki şezlongları toplatarak mağduriyet yaratılıyor” dedi. Kemer Kaymakamı Bayramali Köse ise 2.5 aydan bu yana aynı sorunun devam ettiğini ve 2 tesisin uzlaşmaya gitmesi için uğraştıklarını söyledi. Köse, “Kamunun malı üzerinden kendi mülkleriymiş gibi sorun çıkarıyorlar. Uzlaşmalarını bekliyoruz. Ancak olmadı. Turizme zarar vermek için alınmış bir karar değil. Turizme zarar verdiğimizi düşünenler tartışmaları ile turizmi geliştirmeye çalışmıyorlar herhalde” dedi.
Milliyet