Anatoli Haberi
Geçtiğimiz günlerde Yoo İstanbul’la Anatoli markası bir işbirliğine imza atmış, Beyhan Bağış’ın markası Anatoli’nin evladiye, klasikler ve devr-i alem koleksiyonları projenin örnek dairesinde cemiyet hayatına tanıtılmıştı. Duyduğum kadarıyla bu işbirliğinin boyutları daha farklı bir noktaya taşınıyor. İkonik tasarımlarıyla tanınan Phillipe Starck markası gayrimenkul projesi geliştirdiği ülkelerde meğer yüzde 20 oranında yerel kültürü yansıtan objeler kullanıyormuş. Tasarımın dahisi, Türkiye’deki projesinde de otantik çizgileriyle bin yıllık Anadolu kültürünü yansıtan Anatoli markasıyla çalışmayı seçmiş.
Vizyon ve deneyim birleşti
Yerel bir markayla artık dünya devi haline gelmiş bir markanın işbirliğinin bu noktaya taşınmış olması sevindirici. Markanın sahibi Beyhan Bağış, dünyanın farklı kentlerinde hayat bulan Yoo projelerinin aslında fikri bir işbirliği olduğunu söylüyor. Uluslararası girişimci John Hitchcox vizyonuyla dünyanın en ünlü...