24 / 07 / 2024

GAFTA

GAFTA

Doğtaş, aslında orta ve alt gelir grubuna hitap eden mütevazı bir markaydı. Ancak 5 yıl önce büyük bir zıplama gerçekleştirdi

GAFTA Haberi

GAFTA

Katma değerli ürün grubuna yatırım yapan marka, A'dan Z'ye her konuda kendini yeniden tanımladı. Büyük değişim, A ve B gelir grubunu markayla tanıştırdı. Doğtaş Şirketler Grubu Başkanı DAVUT DOĞAN, "Sektörde ciro ve pazar payı sıralamasında 6-7'lerdeyken şu anda 3'üncü sıraya geldik. En beğenilen marka kategorisinde de 3'üncülükten 1'inciliğe çıktık" diyor.

Bundan 5 yıl önce Doğtaş, orta ve alt gelir grubuna hitap eden mütevazı bir mobilya markasıydı. Yerel öğelerin ağır bastığı markada, son 5 yıldır ciddi bir değişim gözleniyor. Şirketin yönetim kurulu başkanı Davut Doğan, 5 yıl önce Türkiye ve dünya mobilya sektörünü analiz ettiklerini ve özellikle katma değeri yüksek ürünlerde boşluk gördüklerini anlatıyor. O tarihten itibaren farklılaşmaya başlayan marka, 3 yıl önce "exclusive mağazacılık" konseptine yatırım...