Jones Lang LaSalle (JLL) Türkiye Başkanı Avi Alkaş Haberi
Alışveriş merkezlerinin (AVM) kendi kapsama alanlarına uygun markalarla yola çıkması gerektiğini söyleyen Jones Lang LaSalle (JLL) Türkiye Başkanı Avi Alkaş, “Müşterilerin talep ettiği ve sizin sunmak istedikleriniz arasında farklılık olabiliyor. Her markanın her AVM’de olmasına gerek yok. Uygun marka karması oluşturmak AVM’lerin geleceği açısından da çok büyük önem taşıyor” dedi. Sapphire ile yollarını ayıran Jones Lang LaSalle’in artık daha seçici olacağını belirten Avi Alkaş, “JLL olarak bu yıl daha seçici olacağız, daha konsantre projelerde yer alacağız” dedi. Daha dinamik ve farklı olmak istediklerine vurgu yapan Alkaş, şöyle devam etti: “2012 yılı tüm perakendeciler için bir gözden geçirme yılı olacak. Çalıştığımız projeleri masaya yatırıp birkaç projeden çıkmayı istiyoruz. Sapphire de devam etmeyeceğimiz işler arasında. Yönetimle de görüşerek karşılıklı olarak el sıkıştık ve...