17 / 05 / 2024

Karadeniz sahil yolu çöktü

Karadeniz sahil yolu çöktü

Karadeniz Sahil Yolu 1960’larda planlandı, 1987’de temeli atılıp ara verildi. 1997’de yapımına yeniden başlanan yol yer seçimi ve çevre tahribatı nedeniyle şiddetle eleştirildi, dava konusu oldu...

Karadeniz sahil yolu, dalgaların isnitat duvarlarını yıkmasıyla çöktü!

Karadeniz sahil yolu, Artvin’in Hopa İlçesi’nde denizde 10 metreyi bulan dalgaların istinat duvarını yıkması sonucu meydana gelen çökme nedeniyle, Sarp Sınır Kapısı’ndan Hopa yönüne kapandı

İstanbul depremi için flaş uyarı: Uzman isim sahil yolunu işaret etti! 

Prof. Dr. Halit Özen, İstanbul'da meydana gelebilecek olası bir depremde, doğu-batı istikametinde sahil yolu, D-100 karayolu, TEM Otoyolu ve Kuzey Marmara Otoyolu'ndan meydana gelen 4 koridordan en az ikisinin açık tutulması gerektiğini belirtti. İşte o uyarılar...

1941 yılında Kasımpaşa- Halıcıoğlu sahil yolu inşaatı 80 bin liraya yapılmış!

1941 yılında Kasımpaşa-Halıcıoğlu sahil yolu projeleri İstanbul Belediyesi tarafından hazırlanmış. Söz konusu proje için 80 bin liralık bütçe hazırlanmış.

Kanuni Bulvarı Projesi'nin yüzde 60'ı tamam!

Trabzon merkezi ve Karadeniz Sahil Yolu'nun şehir geçişinde inşa edilen Kanuni Bulvarı Projesi'nin yüzde 60'ı tamamlandı. 

Gebze OSB-Darıca Sahil Yolu Metrosu 2022'de tamam!

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Gebze OSB-Darıca Sahil Yolu Metrosu'nda devam eden Gebze merkez arasındaki kısmın 2022 yılında tamamlanacağını kaydetti. 

Gebze OSB-Darıca Sahil Yolu Metro Hattı'nı Ulaştırma Bakanlığı yapacak!

Marmara Belediyeler Birliği ve Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, Gebze OSB-Darıca Sahil Yolu Metro Hattı'na ilişkin "Metro projemiz çok hızlı bir şekilde ilerliyor. Yapımını bakanlığımıza devir ettiğimiz Metro projesini yakından takip ediyoruz. İnşallah 2023 yılına yetişe

Gebze OSB-Darıca Sahil Yolu Metrosu Mayıs 2023'te açılıyor!

Gebze OSB-Darıca Sahil Yolu Metrosu Mayıs 2023'te tam kapasite olarak hizmete açılacak...

Akdeniz Sahil Yolu Projesi'nde 5 tünel ve 2 viyadük daha açılacak!

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Lütfi Elvan, Mersin ile Antalya'yı bağlayan Akdeniz Sahil Yolu Projesi'nde bu yıl 5 tünel ile 2 viyadüğü daha açacaklarını söyledi.

Akdeniz Sahil Yolu Projesi'nin akıbeti mecliste!

Akdeniz Sahil Yolu Projesinin akıbeti meclis gündemine taşındı. İYİ Parti'li Çelik, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Karadeniz-Akdeniz Yolu'nun yüzde 95'i tamam!

Osmanlı padişahı Sultan Abdülaziz döneminde ilk kez gündeme gelen ve II. Abdülhamid zamanında da projesi çizilen Karadeniz-Akdeniz Yolu'nun yapım çalışmalarının yüzde 95'i tamamlandı...

Ordu Çevre Yolu'nun ilk etabı açıldı!

Karadeniz Sahil Yolu Projesi kapsamındaki Ordu Çevre Yolu'nun ilk etabı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla açıldı.

Karadeniz-Akdeniz Yolu'nun en zorlu etabı ulaşıma açıldı!

Karadeniz-Akdeniz Yolu'nun Ordu etabında bulunan ve en zorlu etabı olarak bilinen Topçam Tüneli trafiğe açıldı. Otoyol etabı ile güzergahtan geçişi 20 dakikadan 1 dakikaya düşecek.

Karadeniz-Akdeniz Yolu'nun Topçam Tüneli ulaşıma açıldı!

2. Abdülhamid zamanında projesi çizilen 600 kilometrelik Karadeniz-Akdeniz Yolu'nun Ordu etabında yer alan 3 kilometre uzunluğundaki Topçam Tüneli trafiğe açıldı. 

Sahil yolu artık Büyükyalı’dan geçiyor!

Sakinlerine ve misafirlerine her anlamda “iyi bir yaşam” sunmayı hedefleyen Büyükyalı’yı, sadece birkaç adımla, 30 kilometrelik sahil şeridine, kesintisiz bir şekilde bağlayan köprünün ilk etabı tamamlandı ve trafik akışı başladı.

Karadeniz sahil yolu çöktü Haberi

Karadeniz sahil yolu çöktü

 

Yüce Divan’a kadar giden yol, her şeye rağmen tamamlanıp 2007’de açıldı. Ancak insan cephesindeki mücedele yavaşlarken, doğanın mücadelesi şiddetlendi ve Karadeniz kendisinden alınanları geri almaya başladı     Denize dolgu yöntemiyle yapılması ve yer seçimi büyük tartışma yaratan Karadeniz Sahil Yolu, bir taraftan dalgalara, bir yandan da dağlardan inen sel sularıyla, yapıldığı günden bu yana mücadelesini sürdürüyor. Ancak tartışmalı otoyol, bu mücadeleden çoğu zaman yenik ayrılıyor. Son olarak geçtiğimiz günlerde Artvin Hopa’da otoyolun 60 metrelik bölümü çöktü. Boyu 10 metreyi bulan dalgalar, önce yolu korumak için yapılan istinat duvarını, ardından da dolgusuyla birlikte asfaltı parçaladı ve 20 yılı aşkın bir süre tamamlanan otoyolun doğru bir karar olup olmadığı, yeniden gündeme geldi.   4.2 milyar dolar harcandı   Kimilerinin, bölgenin gelişimine ve ulaşıma büyük bir rahatlık kazandıracağı...