orka group mağazaları Haberi
KÜRESEL krizin Türk markaları için 100 yılda bir çıkabilecek değerde fırsatlar yarattığını söyleyen Damat, Tween, ADV markalarının sahibi Orka Group’un Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “Hem Türkiye’ye hem de Türk markalarına ilgi inanılmaz boyutlarda arttı. Bize ortaklık ve stratejik işbirliği şeklinde haftada ortalama 3-4 teklif geliyor. Onlar kız istemeye geliyor ama biz Damat’ız. Ortaklık ya da satmak gibi bir arayışımız yok. Perakende gruplarının stratejik tekliflerini daha çok önemsiyoruz. Yurt dışında daha hızlı mağazalaşmak için İngiltere, İspanya ve Yunanistan’da kiraların düşmesini bekliyoruz. Bunun için fırsat kolluyoruz” dedi. Bizi yeni keşfediyorlar Türkiye’nin ve Türk markalarının yeni keşfedilmeye başlandığını söyleyen Süleyman Orakçıoğlu şöyle devam etti: “Türkiye dünyada çok daha fazla konuşuluyor. Küresel krizden daha az etkilendiği için bir anda öne çıktı. Türkiye’ye bu ilgi Türk firmalarına...