Rönesans-Koçhan Ortak Girişimi Haberi
İmar planlarına yönelik açılan davayı kazanan ancak bir üst mahkemenin kararını bekleyen Rönesans-Koçhan Ortak Girişimi, 30-50 metreyi bulan yükseklikleri 15.50 ve 24.50 metreye düşürdü. Projenin tarihi surlardan 300 metre geriye çekilmesiyle ise yeşil alan 2 misli büyütülerek tüm sahil şeridinin halka açık tutulması kararı alındı.
Karaköy’den Tophane’ye kadar geniş bir alanı kapsayan ilk kruvaziyer liman projesi olan ancak imar problemleri yüzünden gerçekleştirilememesi nedeniyle kamuoyunu yaklaşık 10 yıldır meşgul eden Galataport’un ardından Zeytinburnu’nda planlanan kruvaziyer ve yat limanı projesi Seaport’ta 5 yıldır yaşanan hukuki sürecin sonuna geliniyor. Rönesans-Koçhan Ortak Girişimi’nin kurduğu Ataport Turizm, Seaport projesinin imar planlarına yönelik olarak Mimarlar ve Şehir Plancıları Odası’nın açtığı davayı 5 yıllık bir mahkeme sürecinin ardından geçen yıl kazanırken, bir üst...