Schneide Electric Haberi
Sürdürülebilirlik Akademisi’nin, Schneider Electric ve GfK Türkiye işbirliği ile yapılan 2011 Yeşil Tüketim Araştırması’na göre; Türk tüketicisi çevreci ürünleri satın almak istiyor ama pahalı ve yetersiz buluyor… “2011 Yeşil Tüketim Araştırması”na göre tüketicilerin %71’i satın aldığı ürünlerin “yeşil/çevre dostu” olması gerektiğini düşünmesine rağmen, sıklıkla yeşil/çevre dostu ürün satın alanların oranı sadece %17. Enerji yönetiminde global bir uzman olan Schneider Electric, Sürdürülebilirlik Akademisi ve GfK Türkiye ortaklığında gerçekleştirilen Yeşil Tüketim Araştırması 2011’in sonuçları, 12 Mart Pazartesi günü SwissOtel’de gerçekleştirilen basın toplantısıyla kamuoyuyla paylaşıldı. Türkiye’yi temsilen 15 ilde 15 yaş üstü 1,487 kentli tüketici ile 18 Ağustos – 16 Eylül 2011 tarihleri arasında gerçekleştirilen araştırmanın ilk yılı sonuçları oldukça çarpıcı. Türkiye’de tüketicilerin “çevreci tüketim” konusundaki davranışlarını, beklentilerini ve satın alma alışkanlıklarını ölçmek amacıyla yapılan araştırmanın...