Turkcell İletişim Merkezi Haberi
Acar, Turkcell’in, Kanyon Alışveriş Merkezi’ndeki mağazasını yenileyerek açtığı Turkcell İletişim Merkezi’ni (TİM) basına tanıtmak üzere düzenlenen toplantıda yaptığı konuşmada, TİM’lerin ayda 22 milyon müşteri ziyareti aldığını belirterek, yoğunluğa rağmen müşterinin gözünde yüzde 95’lik hizmet kalitesiyle servis sunduklarını ifade etti. Perakende ticaret alanı analizlerine göre TİM’lerin yüzde 71’inin en kolay ulaşılan, ticari hareketliliğin en yoğun olduğu yerlerde bulunduğunu belirten Acar, ayrıca, Turkcell’in hizmet standardını ‘Turkcell Hizmet ve Satış Modeli’ kitabında topladıklarını söyledi. Acar, rehber doğrultusunda tüm çalışanlarını eğittiklerini belirterek, “Çalışanlarımıza 395 bin saatlik eğitim verdik. Mağazaları birer laboratuvar gibi değerlendiriyor, buralarda geliştirdiğimiz deneyimi, tüm TİM’lerin gelişiminde kullanıyoruz” şeklinde konuştu. Apple çekim yaptı Müşterileri ve yurt dışındaki dev teknoloji şirketlerinin yoğun ilgisinin çok doğru bir yolda ilerlediklerini ortaya koyduğunu ifade eden Acar, şunları...