Perakende

Koçtaş, 43’üncü mağazasını Mall of İstanbul'da hizmete açtı!

Ev geliştirme perakendeciliğinin lider kuruluşu Koçtaş, İstanbul’daki 10’uncu, Türkiye’deki 43’üncü mağazasını Mall of İstanbul'da hizmete açtı. Koçtaş Mall of İstanbul, 130 kişilik kadrosuyla hizmet verecek...

Ev geliştirme perakendeciliğinin lider kuruluşu Koçtaş, İstanbul’daki 10’uncu, Türkiye’deki 43’üncü mağazasını hizmete açtı. Koçtaş’ın yeni nesil mağazacılık konseptinin devamı olan Mall of Istanbul’da açılan yeni mağazayla birlikte Koçtaş, Türkiye genelinde 21 ilde toplam 230 bin m2 satış alanına ulaşmış oldu. 8.000 m2’lik satış alanına sahip Koçtaş Mall of İstanbul, 130 kişilik kadrosuyla müşterilere hizmet verecek.


Ev geliştirme perakendeciliğinin lider kuruluşu Koçtaş, İstanbul’daki mağazalarına bir yenisini daha ekledi. Halen 21 ilde 42 mağaza ile faaliyet gösteren Koçtaş, 43’üncü mağazasını Mall of İstanbul’da hizmete açtı. Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu’nun katılımıyla düzenlenen törenle faaliyete geçen Koçtaş Mall of Istanbul, Koçtaş’ın hem çalışanlar hem de müşteriler için ‘daha kolay alışveriş’ prensibiyle yenilediği konseptinin ilk örneği olma özelliğini taşıyor.


Koçtaş Mall of Istanbul mağazasında 130 kişi görev yapacak


İstanbul’da Bahçeşehir Akbatı AVM, Bayrampaşa Forum AVM, Ataşehir Brandium AVM, Beylikdüzü, Göztepe Optimum AVM, Kartal, Şişli Cevahir AVM, Vialand AVM ve Yenibosna’da yer alan mağazalarıyla hizmet veren Koçtaş, son mağazasını Başakşehir Mall of İstanbul’da    8 bin metrekarelik satış alanında hizmete açtı. Mall of İstanbul mağazasında 130 kişiye ilave istihdam sağlayan Koçtaş, bu mağazasında yapı malzemelerinden ev dekorasyon ürünlerine, bahçe mobilyalarından aydınlatma ürünlerine, mobilyadan ev tekstiline kadar 40 binden fazla ürünü en uygun fiyattan tüketiciyle buluşturacak.


Kolay mağaza, kolay alışveriş


Koçtaş’ın 2011’de hayata geçirdiği yeni nesil mağazacılık konseptinin ilk örneği olan Eryaman Ankara mağazasından sonra, bu konseptin devamı niteliğindeki ikinci yeni nesil mağazası da Mall of İstanbul’da faaliyete geçti. Yenilenmiş mağaza konseptiyle tüketicilerine kapılarını açan Koçtaş Mall of Istanbul’un yeni mağazası daha renkli, daha canlı, daha geniş mekanlar yaratarak müşterilerine kolay alışveriş deneyimi yaşatmayı hedefliyor. Hem tüketici hem de çalışanlar için ‘Daha kolay alışveriş’ mottosuyla yeniden tasarlanan mağaza konseptinde, tüketicilerin evlerini ve yaşam alanlarını güzelleştirmek için yaklaşık 40 bin çeşit ürün arasından kendilerine en uygun olanı kolaylıkla bulabilmeleri için, ürün yerleşimleri ve sergileme yöntemleri baştan ele alındı. Mall of Istanbul mağazasında; ürün teslim noktaları, mimari hizmetler bürosu, müşteri hizmetleri gibi bölümler yenilendi.


Alp Önder Özpamukçu: Büyüme hedefimiz en az yüzde 10


Geçtiğimiz yılı yüzde 10 büyüyerek tamamlayan Koçtaş’ın, yılsonuna kadar yeni açacağı mağazalarla birlikte büyüme hedefini de yine geçen yıl olduğu gibi en az yüzde 10 olarak belirlediğini söyleyen Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu, Koçtaş’ın ev geliştirme perakendeciliğinde lider oyuncu olduğunu hatırlattı. Alp Önder Özpamukçu, Koçtaş’ta Koç Holding ve Avrupa’nın en iddialı sektör oyuncularından Kingfisher işbirliğine atıfta bulunarak, “Biz hem Türkiye’nin en köklü kuruluşu Koç Holding’in desteği, hem sektördeki 18 yıllık deneyimimiz hem de yabancı ortağımızla yakaladığımız sinerjiyle, ev geliştirme perakendeciliğindeki en yeni uygulamaları mağazalarımıza taşıyabiliyoruz” dedi. Mall of Istanbul mağazasının Koçtaş’ın sürekli gelişme ve müşteri için en iyisini verme arzu ve becerisinin çok iyi bir örneği olduğunu vurgulayan Alp Önder Özpamukçu, şöyle devam etti: “Temel konseptimizi ‘Daha Güzel Evler Daha Güzel Hayatlar’ olarak ifade ediyoruz. İki yıl önce çalışma prensiplerimizi Kolay, Yaygın, Ortak ve Tek Takım olmak üzere dört ana başlıkla tanımladık. Son mağazamızı, ‘Kolay’ başlığı altında, hem çalışanlar hem de müşteriler için ‘Daha kolay alışveriş’ mottosu ile hizmete açtık. Koçtaş olarak müşteri geribildirimlerini çok yakından izliyoruz, sürekli iyileştirme stratejimizi bu bildirimler üzerinden hayata geçiriyoruz. Perakende sektöründeki 18 yıllık tecrübemizi müşteri deneyimleri ile birleştirerek yenilikçi ve trendlere ayak uyduran bir mağazacılık hizmeti vermek için çalışıyoruz” dedi.