14 / 11 / 2024

Konut yatırımında hedef Arap yatırımcılar!

Konut yatırımında hedef Arap yatırımcılar!

Büyüme hedefini Körfez ülkelerinde belirleyen Beytürk İnşaat  İstanbul, Bursa ve Yalova'da gerçekleştirdiği projeler özellikle Arap konut alıcıları tarafından yoğun talep görüyor. 




Büyüme hedefini Körfez ülkeleri olarak belirleyen Beyttürk, dijital pazarlamayı etkin ve doğru bir şekilde kullanarak sosyal medya kanallarıyla Arap gayrimenkul alıcılarına portföylerini ulaştırıyor. 

Yeni Şafak Gazetesi'nde yer alan habere göre, konut sektörünün yenilikçi markası Beyttürk, bugün inşaat başta olmak üzere projelerinde 2. el satış ve kiralama, satış sonrası hizmetler, site yönetimleri ve dekorasyon hizmetleri ile konut sahiplerinin yaşamını kolaylaştırıyor.

Gayrimenkul sektöründe sosyal medyanın farklı bir rekabet ve başarı alanı olduğunu ifade eden Beyttürk Yönetim Kurulu Başkanı ve DEIK-Türk Yemen İş Konseyi Başkanı Muhammet Uğurcan Barman, sosyal medyanın ev ilanları yayınlamaktan yeni müşterilerle iletişim kurmaya dek geniş bir etki gücü yarattığını söyledi. 

Bir gayrimenkul şirketinin sosyal medya hesabını doğru stratejilerle yönetmesinin kazancına kazanç katabildiğini ifade eden Barman, şu açıklamalarda bulundu:

"Türkiye'de konut sektörüne büyük büyük ilgi gösteren Arap yatırımcılar için şirket olarak amacımız her daim müşteri memnuniyeti ve kaliteli hizmet anlayışı olduğu için tek kontakla hızlı ve etkin iletişimle satış öncesi ve sonrasında müşterilerimize mutlu deneyimler yaşatıyoruz. Bu yüzden şu anda en büyük reklam aracı olan sosyal medya platformlarını en doğru şekilde kullanıyoruz. Şirket içinde kurmuş olduğumuz çağrı merkezi departmanımız ile dijital pazarlamaya destek oluyoruz. 'Müşteriye evi sattık, sözleşmeyi yaptık, işimiz bitti' mantığıyla hareket etmiyoruz."

"3 Yıl Önce Çağrı Merkezi Proje Sürecini Başlattık"

Beyttürk'ün Pazarlama ve Satış süreçlerinden sorumlu olan Beyttürk Yönetim Kurulu Üyesi Havva Nur Barman ise yabancı yatırımcıya daha kolay bir şekilde ulaşmak için 3 yıl önce çağrı merkezi operasyonları sürecini başlattıklarını belirtti.

Tüm iletişim kanallarım sistematik bir şekilde kullanarak uygun alt yapıyla hizmet sunduklarını belirten Barman, " Biz şirket içerisinde kullandığımız kurumsal kayıt sistemlerinden çağrı merkezine kadar tüm sistemi entegre çalıştırıyoruz. Çağrı merkezimizde 45 kişi çalışıyor. İşimiz sadece satış yapmak değil asıl süreç satıştan sonra başlıyor. Dolayısıyla Bütün adımları en ince ayrıntısına kadar planlıyoruz. Gerçek bir müşteri temsilciliği sunuyoruz. Sadece satış destek hizmeti veren değil satış öncesi ve satış sonrası tüm süreçlerde de müşteriye destek olabilen bir Çağrı Merkezi yapısını oturtmalıyız” diyerek yola çıktık. Bu nedenle sadece satışa destek vermiyoruz. Satış sonrası, Finans ve Pazarlama departmanına destek veriyoruz" diye konuştu.
 


Geri Dön