27 / 05 / 2024

LBT Varlık’ta operasyonel verimlilik Procat danışmanlığı ile en üst düzeyde!

LBT Varlık’ta operasyonel verimlilik Procat danışmanlığı ile en üst düzeyde!

Procat’i teknoloji ortağı olarak seçen LBT VARLIK, Procat’in tahsilat konusundaki deneyiminden faydalanarak aldığı altyapı ve proje danışmanlıklarıyla en doğru teknolojiyi iş sürecine entegre ederek ana işine odaklanıyor...



LBT VARLIK, 2008 yılında kurulmuş olan bir varlık yönetim şirketi. Tahsilatı gecikmiş alacakları banka ve diğer finansal kuruluşlardan devralarak, borç sahibi müşterilere ulaşıyor, çözüm odaklı hizmet sağlayarak tahsilat gerçekleştiriyor. LBT VARLIK, bugün 350 kişilik bir ekiple faaliyet gösteriyor.

 

Procat 2009 yılında stratejik iş ortağı olarak çalışmaya başladığı LBT VARLIK’ın müşterilerine en hızlı ve etkin biçimde ulaşması için bireysel krediler tahsilat merkezi bünyesinde çağrı merkezini kurdu. Çağrı Merkezi teknolojisinin topolojisinin tasarımından yazılım ve donanımının seçilmesine, uygulanmasından hayata geçirilmesine kadar tüm süreçler Procat tarafından Interactive Intelligance (ININ) teknolojisiyle gerçekleştirildi.

 

Procat CEO’su Tarkan Ersubaşı, tahsilat projelerinin farklı ve özel olduğunu belirterek; ‘’LBT VARLIK çağrı merkezi klasik bir çağrı merkezi olmanın dışında bir ‘tahsilat merkezi’ bünyesinde hizmet veriyor. Tahsilat projelerinin temeli süreç yönetimi. Teknolojinin yapılan işi kolaylaştırması gerekiyor. Bu proje de zaman içinde geliştirdiğimiz, ihtiyaçlar doğrultusunda kurguladığımız bir süreç yönetimi projesi. Burada önemli olan süreci yöneten insanların yetkinliği ve verimliliğini; dolayısıyla şirketin yetkinliğini ve verimliliğini artırmak için ilk günden teknolojiyi kullanmak. O yüzden hem alt yapısal olarak entegrasyona açık, lokasyon olarak farklı yerlere gidebilecek hem de arka tarafta bu sistemleri yöneten veri tabanına tüm bilgiler aktarabilecek bir sistem’’ dedi

 

LBT VARLIK içinde kurgulanan sistem, muhasebeden finansa kadar tamamen entegre işliyor. Ayrıca bu sistemle tüm çağrı merkezi masrafları borçlu bazında takip edilebiliyor. Bir borçlunun kaç kere arandığını sistem raporluyor. Bu işlemlerde finansal sistemler de sürece tam olarak entegre bir şekilde çalışıyor. Bu nedenle hiçbir banka ile mutabakat yapılması gerek kalmadan her şey anında online olarak sisteme işleniyor.

 

LBT VARLIK ile Procat iş ortaklığı, projenin farklı adımlarıyla devam ediyor. LBT VARLIK’ın dönemsel olarak büyüyüp küçülebilme esnekliğini artıracak bir “özel bulut” çalışması, herhangi bir afet/felaket durumunda faaliyete devam edebilmek için bir “felaket yönetimi” çalışması, sesin analiz edilmesi ve böylelikle borçluların daha iyi dinlenmesi, verilerden bilgi çıkarılması ile ilgili çalışmalar öncelikli projeler arasında yer alıyor.

Procat Hakkında:


Sunduğu gelişmiş çözümlerle farklı sektörlerde hizmet veren firmalara maliyetlerini düşürme, esneklik ve verimliliklerini artırma olanağı sağlayan Procat, anahtar teslim çağrı merkezi kurulum, işletim ve denetim hizmetlerinin yanı sıra; mevcut çağrı merkezi operasyonlarının verimliliğinin iyileştirilmesi için teknoloji danışmanlığı hizmeti veriyor. Çağrı merkezi uygulamaları, öngörüye dayalı otomatik dış arama sistemleri (Predictive Dialer), Akıllı Santral ve Sesli Yanıt Sistemleri (IVR), bilgisayar ve telefon sistemleri entegrasyonu (CTI) gibi telekomünikasyon teknolojileri ve hizmetleri üzerine uzmanlaşan Procat, firmaya özel yazılım geliştirme ve entegrasyon hizmetleri üzerine de çalışmalar yapıyor.



Geri Dön