22 / 11 / 2024
fuzul

MAPIC 2015 Fuarı'nda Turkish Brands standına yoğun ilgi!

MAPIC 2015 Fuarı'nda Turkish Brands standına yoğun ilgi!

Fransa Cannes’da 18 Kasım 2015’te kapılarını açan dünyanın en büyük perakende ve gayrimenkul fuarı MAPIC’e ilgi büyük. Fuarda Turkish Brands Standı ise uluslararası yatırımcılardan büyük bir ilgi gördü.




Fransa Cannes’da 18 Kasım 2015’te kapılarını açan dünyanın en büyük perakende ve gayrimenkul fuarı MAPIC’e ilgi büyük. Global markalaşma hedefine odaklanan 14 Türk firmasının yer aldığı Turkish Brands Standı ise MAPIC 2015’in açılış saatinden uluslararası yatırımcılardan büyük bir ilgi gördü. MAPIC 2015’in ikinci gününde daha yoğun bir ilginin gözlemlendiği Turkısh Brands standında  Türk perakende devlerine özellikle Fransa, İspanya, İtalya, Almanya, Suudi Arabistan, Rusya, Portekiz, Ukrayna, Polonya, Fas ve İsviçreli avm yatırımcıları ve franchise’lardan büyük bir ilgi var. Diğer yandan AYD’nin artık geleneksel hale gelen Turkey Investors Networking Dinner isimli akşam yemeği Türk firmalarıyla uluslararası yatırımcıları 18 Kasım akşamında Majestic Otel’de bir araya getirdi. Yemeğe 100’ü uluslararası yabancı yatırımcı olmak üzere toplamda 200 kişi katıldı.


Alkaş’ın Türkiye temsilciliğini yaptığı dünyanın en büyük uluslararası perakende ve gayrimenkul fuarı MAPIC, 18 Kasım 2015’te Fransa – Cannes’da kapılarını açtı. Fuarın ikinci gününde 14 Türk perakende devinin yer aldığı TurkishBrands standına ilgi, daha da büyürken, 18 Kasım 2015 akşamı Alışveriş Merkezleri Yatırımcıları Derneği’nin (AYD) düzenlediği ve artık geleneksel hale gelen akşam yemeğinde Türk perakende devleri, uluslararası yatırımcılarla bir araya geldi. Akşam yemeğinde toplam 200 kişilik katılım olurken, bunların 100’ü uluslararası yabancı yatırımcılardan oluştu.


18-20 Kasım 2015 tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan MAPIC 2015’e uluslararası arenadan büyük bir ilgi söz konusu.  Açılışın ilk gününden itibaren büyük bir canlılığın gözlendiği MAPIC 2015’te Türk firmaları da yoğun bir ilgi görüyor.

Türkiye perakendesinin gücünü TurkishBrands çatısı altında sergileyen 14 Türk perakende devi, fuarın açıldığı tarih olan 18 Kasım 2015’te günün ilk saatlerinden itibaren uluslararası yatırımcıların yoğun ilgisiyle karşılaştı.  Global bir marka olma hedefine odaklanan ve bu doğrultuda MAPIC’i en önemli uluslararası platform olarak değerlendiren TurkishBrands çatısı altındaki 14 Türk firması, özellikle Fransa, İspanya, İtalya, Almanya, Suudi Arabistan, Rusya, Portekiz, Ukrayna, Polonya, Fas ve İsviçreli avm yatırımcıları ve franchise’larından büyük ilgi gördü. MAPIC 2015’in açılış saatinden itibaren söz konusu ülkelerin önde gelen kuruluşlarıyla B2B toplantılar yapan Türk perakende devleri, oldukça yoğun saatler geçiriyor. Fuarın ilk günü uluslararası yatırımcıların gösterdiği ilgi, ikinci gün artarak devam etti. Uluslararası isimlerle yapılacak B2B sayısının 1.000’i aşması beklentiler arasında. Gösterilen yoğun ilgi, bu hedefe ulaşılacağını ortaya koyuyor.


Diğer yandan global markalaşma hedefinde MAPIC’i en önemli uluslararası platform olarak değerlendirerek Turkish Brands çatısı altında yer alan Türk perakende devi sayısı yüzde 100’e yakın artış göstererek 14’e ulaşmış durumda. TurkishBrands çatısı altında katılım gösteren firma ve kuruluşlar Birleşmiş Markalar Derneği ve  Ankara  Ticaret Odası’nın katılımıyla Avva, Chakra, So CHIC, Kiğılı, Mavi, Penti, Collezione, Damat Tween, Faik Sönmez, Hatem Saykı, Karaca Porselen ve Mudo isimlerinden oluşuyor.Ayrıca, Rönesans Gayrimenkul Yatırım A.Ş.,Vadistanbul ve Tarık Ediz firmaları da MAPIC 2015’e stant ile katılan isimler arasında yer alıyor.


AYD’NİN GELENEKSEL AKŞAM YEMEĞİNDE YABANCI YATIRIMCILARDAN, “TÜRKİYE’YE YATIRIMA GELİN KAZANACAKSINIZ” ÇAĞRISI

Diğer yandan AYD’nin artık geleneksel hale gelen TurkeyInvestors Networking Dinner isimli akşam yemeği Türk firmalarıyla uluslararası yatırımcıları 18 Kasım Çarşamba akşamında Majestic Otel’de bir araya getirdi. Akşam yemeğine hem Türk perakende devleri hem de uluslararası yatırımcılardan büyük bir ilgi söz konusu oldu. Yemeğe 100’ü uluslararası yabancı yatırımcı olmak üzere toplamda 200 kişi katıldı.AYD’nin akşam yemeğinde Türkiye’de yatırımı olan yabancı yatırımcılar çağrıda bulunarak, “Türkiye’ye yatırıma gelin kazanacaksınız” çağrısında bulundular.


AYD Başkanı Hulusi Belgü’nün açılış konuşmasını yaptığı akşam yemeğinde Türkiye’de yatırımı olan ve hali hazırda yatırımları süren yabancı firma temsilcileri de söz alarak Türkiye’ye yatırımın avantajlarına dikkat çektiler. Türkiye’ye yaptıkları yatırımlardan son derece memnun olduklarını belirten yabancı firma temsilcileri, Türkiye’nin hızlı büyümesi ve ekonomik gelişme rakamlarının da altını çizerek, Türkiye’ye yatırım davetinde bulundular.


TÜRK MARKALARI ARANAN İSİMLER ARASINDA

Alkaş Yönetim Kurulu Başkanı veJLL Türkiye Ülke Başkanı AviAlkaş,MAPIC 2015’te TurkishBrands standına gösterilen ilgiyi, uzak olmayan bir gelecekte dünyanın perakendedeki yıldız şehirlerinde ve yıldızlaşacak şehirlerinde Türk markalarının aranan isimler arasına gireceği yönündeki beklentinin gerçekleşeceğinin kanıtı olarak değerlendirdi.


Alkaş Genel Müdürü Yonca Aközer ise, Turkish Brands standına gösterilen uluslararası ilginin altını çizdi. Her geçen yıl daha da büyük bir ilgiyle karşılanan Türk perakende devlerinin MAPIC 2015’in de yıldız isimleri arasına girdiğine dikkat çeken Aközer, “Türk ekonomisinin giderek yükselen gücünü ortaya koyabilmek kadar markalarımızın eriştiği üretim ve kalite gücüyle yurtdışına açılımlarına destek olabilmek için bu yıl da pek çok randevu gerçekleştiriyoruz” dedi. 


B2B SAYISININ 1.000’İ AŞMASINI BEKLİYORUZ

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Yönetim Kurulu Başkanı Sami Kariyo, geçen yıl BMD önderliğinde kurulan Turkish Brands standında bu yıl bir araya gelen 14 markanın gördüğü ilginin altını çizen isimler arasında yer aldı. Geçen yıl 520’den fazla B2B görüşme yapan firmaların bu yıl yapacağı görüşme sayısının 1.000’i aşacağına dikkat çeken Kariyo, ayrıca standda gerçekleştirilecekleri kokteyl ve düzenleyecekleri “Türk Ekonomisinin Gizli Gücünü Ortaya Çıkarmak” isimli oturumun da belirlenen hedefler doğrultusunda büyük bir ilgi göreceğini şimdiden gözlemlediklerini vurguladı. Kariyo, şöyle devam etti:


“Geçmişteki tüm krizleri atlatan ve genel seçimi geride bırakmış Türkiye’nin bölgedeki en güçlü ekonomilerden biri olduğunu vurgulayacağız. Ayrıca, perakende sektörümüzün, Türk ekonomisinin güçlü aktörlerinden biri olduğunu anlatacağız. Yabancı yatırımcıları Türkiye’ye yatırımı sürdürmeye davet edeceğiz, Türk markalarının uluslararası genişleme planlarını ve yurtdışı yatırımlarını aktaracağız.”


TÜRK PERAKENDE DEVLERİ 2 ETKİNLİKTE DAHA ULUSLARARASI YATIRIMCIYLA BİR ARAYA GELİYOR

Diğer yandan, uluslararası yatırımcının dikkatini Türkiye’nin üzerine çekecek iki etkinlik daha söz konusu. 19 Kasım’da gerçekleştirilecek “Türkiye Daha İyi, Daha Hızlı,Daha Güçlü” ve “Türkiye Ekonomisinin Gizli Gücü Ortaya Çıkıyor” isimli oturumlarla Türkiye perakende sektörünün sesinin tüm dünyaya duyurulması bekleniyor. AYD Başkanı HulusiBelgü’nünmoderatörlüğünde gerçekleşecek“Türkiye Daha İyi, Daha Hızlı,Daha Güçlü” isimli oturumda Rönesans Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Erman Ilıcak, Zorlu Yatırım Genel Müdürü Didem Aydın ve uluslararası pazarda gözünü Türkiye’ye çevirmiş Imax Başkan Yardımcısı DolciGiovannikonuşmacı olarak yer alacak.Oturum,19 Kasım’da saat 14:30’da fuar alanında uluslararası firmaların da katılımıyla gerçekleşecek. 


Aynı gün gerçekleştirilecek “Türkiye Ekonomisinin Gizli Gücü Ortaya Çıkıyor”moderatörlüğünü ise BMD Başkanı Sami Kariyo gerçekleştirecek. oturumda ECE Project Managament Direktörü Klaus Striebich ve Deloitte Turkey Perakende Başkanı Özgür Yaltakonuşmacıolarak yer alacak. Bu oturumda panelistler, Türkiye’deki yabancı perakende yatırımları, Türk perakende markalarının yurtiçi ve yurtdışı büyümesi, panelin ana başlıkları olacak. 


MAPIC 2015’teki en önemli etkinliklerden “MAPIC Ödül Töreni Seremonisi”nde ise Türkiye’denTorunlar GYO,Mall of İstanbul projesi ile En İyi AVM kategorisinde finalist olarak belirlendi




Haber Zaman Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı...


Fransa'nın Cannes şehrinde  18 Kasım'da kapılannı açan dünyanın en büyük perakende ve gayrimenkul fuan MAPIC'e 14 Türk firması katıldı. Fuardaki Turkish Brands çatısı altında katılım gösteren firma ve kuruluşlar Birleşmiş Markalar Derneği ve Ankara Ticaret Odası'nın katılımıyla Awa, Chakra, So CHIC, Kiğılı, Mavi, Penti, Collezione, Damat Tween, Faik Sönmez, Hatem Saykı, Karaca Porselen ve Mudo isimlerinden oluştu. Ayrıca, Rönesans Gayrimenkul Yatınm AŞ. Vadistanbul ve Tarık Ediz firmalan da MAPIC 2015'e stant ile katılan isimler arasında yer aldı. Turkish Brands Standı, Alkaş Yönetim Kurulu Başkanı ve JLL Türkiye Ülke Başkanı Avi Alkaş'ın Türkiye temsilciliğini yaptığı MAPIC 2015'in açılış saatinde uluslararası yatırımcılardan ilgi gördü. MAPIC 2015'in ikinci gününde daha yoğun bir ilginin gözlemlendiği Turkish Brands standında Türk perakende devlerine özellikle Fransa, İspanya, İtalya, Almanya, Suudi Arabistan, Rusya, Portekiz, Ukrayna, Polonya, Fas ve İsviçreli AVM yatınmcılan ve bayi olmak isteyenlerden büyük bir ilgi gözlendi. 



Zaman


Geri Dön