Mercure Hotel Topkapı ne zaman açılıyor?
Açılışa gün sayan Mercure Hotels Topkapı şimdiden dolmaya başladı. Niziplioğlu Group'un şehir otelciliği alanında ilk yatırımı olan Mercure Hotels İstanbul Topkapı bu ay kapılarını açacak olmasına rağmen şimdiden yoğun ilgi görüyor.
Niziplioğlu Group'un şehir otelciliği alanında ilk yatırımı olan Mercure Hotels İstanbul Topkapı bu ay kapılarını açacak olmasına rağmen şimdiden yoğun ilgi görüyor. Mayıs ayında %80 doluluk oranına ulaşan Mercure Hotels İstanbul Topkapı sektöründe ilginç bir rekora imza atmış oluyor.
Birçok sektörde yatırımları ile ülkemizin önemli kurumlarından biri olan Niziplioğlu Group son yıllarda şehir otelciliği alanında önemli yatırımlara imza atmaya başladı. Mercure Hotels İstanbul Topkapı ile şehir otelciliğine iddialı bir giriş yapan Niziplioğlu Group bundan sonraki yatırımların standartlarının da çok üst seviyede olacağı işaretini verdi.
HEYECANLI BEKLEYİŞ DEVAM EDİYOR
Bu ay değerli misafirlerimize kapılarımızı açmanın heyecanını yaşıyoruz diyen şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Niziplioğlu "Daha bugünden mayıs ayındaki doluluk oranımız %80'ne yaklaşmış durumdadır. Daha açılmayan ama %80'lik bir doluluk oranına sahip olan nadir otellerden biriyiz "dedi.
MERCURE HOTELS İSTANBUL TOPKAPI ULUSLARARASI STANDARTLARDA HİZMET
SUNUYOR
İlk projemiz olan Mercure Ilotcls İstanbul Topkapı 5 yıldızlı bir otel konsepti sunuyor. 204 odası, 18 adet toplantı salonu, 1 balo salonu, 2 adet Ala Carte Restaurant mevcut. Bunun yanında Fitness ve Spa merkezi bulunuyor. Otelimiz iş dünyası ve tarihi yarım adanın kalbi olan Topkapı e-5 karayolu üzerinde bulunmakta, bu özelliğiyle İstanbul'un her yerine kolay erişim imkanı sağlamakta. Otelimizde son teknolojiyi kullanarak akıllı bina olma özelliğiyle her donanımı ön planda tutarak yatırım gerçekleştirdik.
Ömer Bey şehir otelciliğinde önemli olan kriterler nelerdir?
Öncelikle yatırımcıların şuna çok dikkat etmesi gerekli doğru yerde doğru zamanda doğru yatırım yapmaya özen göstermeliler. Şehir otelciliğinde lokasyon çok önemli örneğin İstanbul için en önemli konu ulaşımdır, ulaşıma kolay imkanları kim sunuyorsa her zaman o ilk tercih oluyor.
Bunlardan çok daha önemlisi turisttik yerlere yakınlık yani turist turistlik bölgeleri gezmeye gelirken tercih ettiği otelin şehrin dinamiklerinden beslenmesi lazım. Eğer sizin amacınız yurtdışından turizm ise yaptığınız otel buna hizmet etmeli o zaman bu kriterlere dikkat edilmesi lazım ulaşım, şehir merkezine yakınlık, turizm merkezlerine yakınlık, havaalanlarına yakınlık ve görünebilir olmaktır. Bu 5 kriteri kim nerede sağlıyor ise bu zaten doğru yatırımdır. Bu çok önemli bir konu biz Mercure Hotels İstanbul Topkapı yatırımımızı bu kriterlerin hepsine önem vererek inşa ettik ve bugün bunun gururunu yaşamaktayız.
Başarı kalite ile gerçekleşir Niziplioğlu Grup olarak hedef belirledik, turizm sektöründe standartların üzerinde, uluslararası değere sahip bir yatırım gerçekleştirdik. İstanbul'un kalbi sayılan lokasyonlarda 5 yılda 3 tane 5 yıldızlı oteli hayata geçireceğiz. Başarının kalite ile mümkün olabileceğinin bilincinde hareket ederek Turizm sektöründe şehrin merkezinde, iş ve gündelik hayatın tam içerisinde, uluslararası standartlarda oteller inşa etmeye devam edeceğiz.
TÜRKİYE DOGU İLE BATI ARASINDA BÜYÜK BİR FUAR MERKEZİ OLMALI
Ortadoğu'da birçok ülkenin batıya özellikle Avrupa'ya vize alması kolay değil. Aynı şekilde Avrupa'nın da birçok Ortadoğu ülkesinde fuar ve kongrelere katılamaması bilinen bir gerçek. Ortadoğu ve Afrika'nın aynı zamanda Avrupa ve Batı'nın gönül rahatlığıyla gelip fuar ve kongrelere katılıp ticaretini yapabileceği tek ülke Türkiye'dir. Örnek vermek gerekirse İsrail'in, İran'ın, Amerika'nın ve birçok Ortadoğu ülkesinin rahatlıkla gelip aynı masada oturup ticaret yapabileceği bir konumdayız. Dünyada böyle bir ülke yok hem doğunun en batısı hem batının en doğusu olan tek ülkeyiz.
Dünya Türkiye'ye bir misyon yüklemiş bunu artık anlamamız gerekiyor. Buda şu İstanbul'da uluslararası standartlarda çok büyük bir fuar merkezi yapılmalı. Dünyanın şartları değişmediği sürece bu elzem olan bir ihtiyaçtır. Bu noktada yapılan böyle bir fuar alanı batının tamamının ürünlerini, teknolojilerini tanıtma ve satma imkanı olacaktır. Bu ürünleri tanıyıp almak için de doğunun tamamı gönül rahatlığı ile gelecek.
Bu da tahmin ediyorum ki 10 milyona yakın ticari bir turistin ülkemize gelmesi demektir. Napolyon'un da dediği gibi "Dünya bir ülke olsaydı başkenti İstanbul olurdu."
Milliyet