Mİdpoint yeni bir konsept peşinde koşuyor
İSTANBUL'UN sevilen mekânlarından Midpoint, yeni bir konsept peşinde koşuyor
Midpoint'in ortaklarından Ayhan Çarıkçılar, şu sıralar Midpoint restoranlarından daha küçük, 200 metrekarelik bir alanda hizmet verebilecekleri bir marka yaratma hazırlığında. Markanın ismi henüz belli değil ama 2010'da ilk örneklerini görmeye başlayacağız. Çarıkçılar, "Midpoint'in konsepti belli ve yaygınlaştırılabilecek bir yapıda değil. Biz de yerimizde durmak yerine faklı konseptli yeni bir restoran zinciri düşünüyoruz" dedi. İçinde 3 - 4 çeşit menü yer alan ağırlıklı olarak daha hızlı yemek yenebilecek ancak fast-food olarak da anılmayacak bir iş peşinde koştuklarını belirten Çarıkçılar, "Amaç büyüyebilmek" dedi.
Sabah
Sabah