Sektörel

Modoko markalar için ihracat kapısı oldu!

Modoko Yönetim Kurulu Başkanı Etem Özçelik "Markalar için Modoko bir vitrin bir ihracat kapısıdır´´ dedi

Mobilya sektörünün en önemli merkezlerinden Modoko Yönetim Kurulu Başkanı Etem Özçelik, üretim çarklarının yeniden dönmeye başlamasıyla markaların yeni mağaza arayışına hız verdiğini belirterek, "Markalar için Modoko bir vitrin bir ihracat kapısıdır´´ dedi.

Özçelik "Modoko´nun yurt dışı ve yurtiçi müşteri sayısını artırmak, ihracat yapan firma sayısını artırmak, mobilya ile ilgili tüm fuarlara katılım, her mağazanın en az bir mimar ve bir yabancı dil bilen satış temsilcisi istihdam etmesini sağlamak, yüzde yüz müşteri memnuniyeti, tutundurma ve konumlandırma faaliyetlerinin kalıcılığının sağlanması gibi hedeflerimiz var" diye konuştu.
Star

Konuyla ilgili basında çıkan diğer haberler

Ş.Urfa´ya mobilya kent açıp sınırdan satalım

İstanbul Anadolu yakasında 150 bin metrekare alana kurulu ve 267 işletmeci ve 350 mağazayı bünyesinde bulunduran Modoko, ihracattaki büyümenin de ciddi olduğu bu dönemde daha stratejik düşünerek büyüyecek. 2010 yılının ilk yarısında 7.5 milyar dolarlık Türkiye mobilya sektörü içinde yüzde 10 payı elinde bulundurduklarını belirten Modoko Yönetim Kurulu Başkanı Etem Özçelik, "Türkiye mobilya konusunda çok ileri bir konumda. Fakat biz hükümetten ithal edilen ürünlere daha çok vergi koymasını ve bizim vergimizi de indirmesini talep ediyoruz. İthal ürünler hem kalitesiz hem de ucuz olması yönünden bizi zorluyor. İhracatımızın çok iyi gittiği bir dönemdeyiz. Mesela sınırdan o kadar çok günlük geçiş yapıp alışveriş oluyor ki Şanlıurfa´ya bir Modoko kursak insanlar günlük geçiş ile gelip çok güzel alışveriş yaparlar" diye konuştu.
Türkiye