23 / 11 / 2024
fuzul

Monaco merkezli inci markası Misaki, Türkiye'ye girdi!

Monaco merkezli inci markası Misaki, Türkiye'ye girdi!

Havayollarında açtığı mağazalarla büyüyen Monaco merkezli inci markası Misaki, Türkiye'ye girdi. Marka her mağazadan 100 bin dolar ciro bekliyor




British Airways, Singapore, Qantas, Alitalia, United, Saudi Arabian havayollarının bulunduğu 70 shop'ta satış yaparak büyüyen ve bugün 800 noktada, 7 franchise mağazada satış yapan Monaco merkezli inci mücevher firması Misaki Sezgin Gümüş aracılığıyla Türkiye'ye geldi.

HER MAĞAZA 350 BİN DOLAR

Elitlerin kumar ve alışveriş merkezi Monte Carlo'da popüler hale gelen Misaki'nin Türkiye'nin inci üzerine kurulmuş tek mağazası özelliğini taşıdığını, 2012 sonuna kadar Türkiye'de 3 mağaza açacaklarını belirten Misaki'nin ortağı Cedric Baubet, her mağazadan aylık 100 bin dolarlık ciro beklediklerini söyledi. İncilerin Japonya'da üretildiğini belirten Baubet, inciyi Türkiye'de de moda haline getireceklerini belirtti. Sezgin Grup Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Sezgin ise, mağaza başına 350 bin dolar yatırım yapacaklarını dile getirdi. "Hedef kitlemizin büyük bir kısmını çalışan kadınlar oluşturuyor" diyen Sezgin, ürünlerin fiyat aralığının da 50 - 1350 dolar arasında değişeceğini söyledi. Fiyat aralığına paralel olarak orta ve üst gelir grubunu hedeflediklerini dile getiren Sezgin, ilk mağazayı Bahçeşehir Akbatı AVM'de açtıklarını söyledi. Sezgin, "Önemli caddelerde de mağaza açıp büyüyeceğiz" dedi.

EL YAPIMI İNCİLER DE VAR

Misaki her koleksiyonda 500 civarında ürün çıkarıyor. Kullanılan incilerde özel parlak el yapımı incisi ve kültür incisinden koleksiyonlar üretiliyor. Ürünlerin ana temasında tatlı su incisi, patentli inciler, akoya incisi ve tahiti incisi kullanılıyor.
Sabah/Pınar Çelik


Geri Dön