Musk'tan sonra Twitter batıyor! Yüzde 71 oranında düştü
Musk'ın askıya alınan hesapları geri yüklediği ve dolandırıcıların şirketleri taklit etmesine neden olan ücretli bir hesap doğrulaması yayınladığı aynı ay olan Kasım ayında, şirketlerin çoğu Twitter reklamlarına harcama yapmayı bırakmıştı.
Pathmatics tahminlerine göre, Twitter'daki en iyi 30 reklamcıdan 14'ü, Musk'ın yanında 27 Ekim'de görevi devralmasının ardından platformdaki tüm reklamları durdurdu.
Kasım ayında Twitter Spaces'ta düzenlenen bir etkinlikte Musk, şirketlerin reklamları duraklatma sorununa değindi ve reklamverenlerin "bir dakika vermek isteyip istemediğini" anladığını söyledi.
Aynı sıralarda Musk, aktivist grupları reklamverenleri sosyal medya platformundaki reklamları çekmeye zorlamakla da suçlamıştı.Reklam satışları, Twitter'ın gelirinin yaklaşık %90'ını oluşturuyor.
Twitter'ın dördüncü çeyrek geliri, geçen hafta bir personel toplantısında üst düzey bir Twitter reklam yöneticisi tarafından paylaşılan ayrıntılara atıfta bulunan Information'ın bildirdiği teknoloji odaklı yayın reklamcılığındaki düşüş nedeniyle yıldan yıla yaklaşık% 35 düştü.