Otomobil

Peugeot Türkiye, ‘yılın en iyi müşteri markası' seçildi

Peugeot Türkiye, ALFA Awards'ta binek otomobilde yılın en iyi müşteri markası olarak seçildiği açıklandı. İşte haberin ayrıntıları... 

Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğinde senenin "Customer Brand"lerinin (müşteri markası) kaydedildiği ALFA Awards'un bu yılki kazananları bildirildi. Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşen Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’nun ardından düzenlenen ödül töreninde Peugeot Türkiye, binek otomobilde senenin en iyi müşteri markası olarak seçildi.

Konuya ilişkin yapılan açıklama kapsanında Peugeot Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, bugüne kadar birçok ödüle layık görüldüklerini kaydedildi. Buna göre, "Tüketici görüşleri ve bildirilen ALFA Awards’ın bizim için değeri çok farklı. Bu süreçte, müşterilerimiz için bizler hep daha iyisini yapabilmek için çalışmalarımız durmadan sürdürüyoruz. Bu çalışmalarımızın müşterilerimiz tarafından da takdir edildiğini görmek Peugeot Türkiye ailesi olarak bizleri ayrıca çok mutlu etmektedir.

Peugeot markası olarak satış rekorları kırdığımız, SUV segmentinde liderliğimizi pekiştirdiğimiz böylesi bir senede gelen bu özel ödül, aslında yaptığımız müşteri odaklı çalışmaların da en önemli kanıtı oldu." ifadelerini kullandı.

ekonomim.com'da yer alan habere göre; Reyhanoğlu, "Birbirinden iddialı ürünlerimizle pazarın neredeyse tamamına rekabetçi ve yenilikçi seçenekler sunuyoruz. 2024 senesini 'elektrikli yılı' olarak kaydedildi. 2024 yılı itibarı ile  konvansiyonel yakıtlı modellerimizdeki yakaladığımız satış ve yüksek müşteri memnuniyeti başarılarımızı elektrikli modellerimizle sürdüreceğiz." açıklamasında bulundu.

Bu kapsamda, yapılan açıklamada aktarılanlara oranla, ALFA Awards’ta kazanlar AKADEMETRE’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu kapsamlı ve özgün metodolojisiyle belirleniyor. Araştırma kapsamında, Türkiye'de rastlantısal olarak belirlenen 12 ilde bin 200 kişiyle yüz yüze görüşmeler kaydedildi. 62 kategori alanında yapılan araştırma kapsamında  "Müşterilerin arzu boyutu" ile "Markayı deneyimleme istekleri", "İletişim boyutu" ile "Markanın iletişim faaliyetlerinin niteliği" ve "İlişki boyutu" ile "Markanın tüketici nezdinde bilinirliği" gibi müşterilerinde ilk izlenimi oluşturan satış öncesi ilişkiler değerlendirildi.

PEUGEOT HAKKINDA

Peugeot, Fransız otomobil, bisiklet ve motosiklet markasıdır.  Peugeot günümüzde Stellantis`in bir parçasıdır. 1810 senesinde el aletleri ile üretim yapılmaya başlanmış ve 1890 yılından bu yana da otomobil üreticisidir. 

Elektrikli Peugeot 308 Türkiye’de satışa sunuluyor

Peugeot açıkladı! Peugeot E-308, Türkiye'de satışa çıktı...

Peugeot Kasım ayı kampanyasını duyurdu! 6 farklı modelde yüzde 0,99 faiz avantajı!

Peugeot'dan yeni e-Rifter elektrikli hafif ticari araç! İşte yeni Peugeot e-Rifter'in tasarım ve özellikleri...