Platin pazarı yılın ikinci çeyreğinde harekete geçti!
Hindistan, Japonya ve ABD'deki platin mücevher satışları yılın ikinci çeyreğinde iyileşmeye devam ediyor. Bu artışları pandemi sonrasındaki yeni pazarlama programının tetiklediği ortaya çıktı.
ABD'de, PGI'nin perakende ortakları, 2022 yılına göre daha başarılı bir başlangıç yaptı. Ardından artan enflasyonun ve Rusya-Ukrayna çatışmasının yol açtığı küresel tedarik zinciri sorunlarının üstesinden gelerek çift haneli satışlara ulaştı.
Hindistan'ın mücevher ve mücevher endüstrisi, Gudi Padwa ve Akshaya Tritiya festivallerini ve yaz düğün sezonunun başlangıcı ile 2022'nin ikinci çeyreğinde güçlü bir ivme kazandı. PGI'nin stratejik ortakları, bir yıl öncesine göre 2-3 kat artış ve 2019 yılının aynı çeyreğine göre yüzde 110 büyüme gösterdi.
Japon tüketiciler, kovid-19 kısıtlamalarının sona ermesinin Altın Hafta ulusal tatiline denk gelmesinden dolayı ikinci çeyrekte mücevher satın almak için mağazalara döndüler. Japon platin mücevher satışlarının yıllık bazda yüzde 9,8 arttığı ortaya çıktı.