22 / 11 / 2024
fuzul

Podium Alışveriş Merkezi 2015 yılının 3’üncü çeyreğinde açılacak!

Podium Alışveriş Merkezi 2015 yılının 3’üncü çeyreğinde açılacak!

SBS Alışveriş İş ve Yaşam Merkezi A.Ş. yatırımı ile Ankara’da hayata geçirilen Podium Alışveriş Merkezi, 2015 yılının 3 ’ üncü çeyreğinde ziyaretçileriyle buluşmaya hazırlanıyor...




SBS Alışveriş İş ve Yaşam Merkezi A.Ş. yatırımı ile Ankara’da hayata geçirilen Podium Alışveriş Merkezi, 2015 yılının 3’üncü çeyreğinde ziyaretçileriyle buluşmaya hazırlanıyor. SBS Alışveriş İş ve Yaşam Merkezi Yönetim Kurulu’nun ev sahipliğinde Four Seasons Hotel’de düzenlenen tanıtım toplantısına Türkiye perakende sektörünün öncüleri katıldı!


 


SBS Alışveriş İş ve Yaşam Merkezi A.Ş., Başkent Ankara’da Podium Alışveriş Merkezi’ni açıyor. 140 Milyon Euro’luk yatırımı ile 2015 yılının 3’üncü çeyreğinde  Ankara  Yeni Mahalle’de açılacak Podium Alışveriş Merkezi’nde, mağazalar ilk ve yeni konseptleriyle yer alırken sinema, spor, eğlence ve yemek alanı, restoranlar, süpermarket, otel gibi pek çok alan da bulunacak.


Toplam 172 bin metrekarelik alana sahip Podium Alışveriş Merkezi’nin İstanbul lansmanı, 3 Haziran 2014, Salı günü Four Seasons Hotel İstanbul’da perakende sektörünün üst düzey yöneticilerinin katılımıyla gerçekleşti. SBS Alışveriş İş ve Yaşam Merkezi A.Ş Yönetim Kurulu’nun ev sahipliğinde gerçekleşen tanıtım toplantısına Bauhaus, Kiğılı, Migros, LCW, İpekyol, Kemal Tanca, Koton, De Facto, Mars Entertainment, Joyport Eğlence Merkezi, FLO, Deichman gibi sektörün önde gelen markalarının temsilcileri katıldı.


Ankara Yenimahalle'de açılacak olan Alışveriş Merkezi’nin, perakende sektörünün öncü oyuncularına ilk kez sunulduğu tanıtım toplantısında, SBS Alışveriş İş ve Yaşam Merkezi A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi Nuh Acar, perakende sektörünün önde gelen isimlerini ve markalarını görmekten mutluluk duyduğunu söyledi. Renkli hayatın yeni yüzü Podium Alışveriş Merkezi'ne yaptıkları yatırımdan bahsederek, Ankara’nın Türkiye için de yeni bir konseptle çok özel bir alışveriş merkezine ev sahipliği yapacağını belirtti. “Proje, Ankara’nın kentsel gelişimine paralel şekilde oluşuyor. Podium Alışveriş Merkezi’nin hedef kitlesi şu anda bölgede var olan nüfus ve bu nüfus çevrede artan konut projeleriyle her geçen gün biraz daha çoğalıyor. Kentsel yerleşik nüfusa ilave olarak günlük hareketli işgücü nüfusunda önemli olduğu bölgede, Ankara’nın önemli orta ölçekli sanayi imalatlarının gerçekleştiği OSTİM Sanayi Bölgesi ve Ankara Gıda Toptancıları yer alıyor. Alışveriş merkezinin etki alanı içerisinde yer alan söz konusu günlük hareketli işgücü nüfusu Alışveriş merkezi ve Otel projesinin fonksiyon seçimindeki en önemli unsurlar. Dolayısıyla aslında Podium Alışveriş Merkezi, kentsel gelişimle birlikte organik olarak kendi tüketici ve iş gücünü yaratıyor” dedi.


Markalar Yeni Konseptlerle Podıum Alışveriş Merkezi’nde


Alışveriş Yatırımcıları Derneği Genel Sekreteri Nihat Sandıkçıoğlu ise ‘Türkiye’deki 300 aktif AVM var, ve bu AVM’lerde toplam 9.3 milyon metrekare kiralanabilir alan mevcut. Bu kadar çok AVM içerisinde başarı çok önemli bir kriter haline geliyor. Bir AVM ancak doğru projelendirme, doğru geliştirme, doğru kiralama ve doğru yönetilme ile başarı sağlayabiliyor. Podium AVM’nin başarılı bir yatırım olduğunu ve şu aşamaya kadar doğru yönetildiğini, alanında en iyi iş ortaklarıyla çalıştığını görüyoruz. Bunun için projenin çok başarılı olacağına inanıyorum’ dedi.


Kiğılı Giyim Mağazaları Zinciri Kurucusu ve Sahibi Abdullah Kiğılı ise toplantı sonunda söz alarak “Projenin, etrafında alışveriş merkezi olmaması ve Yeni Mahalle gibi hızlı gelişen bir lokasyonda yer alması sebebi ile çok büyük bir avantaja sahip. Bu sebeple SBS Alışveriş ve Yaşam Merkezi yatırımcılarının çok doğru karar verdiklerine inanıyorum ve şimdiden tüm markalara başarılar diliyorum” dedi.

 

SBS Alışveriş ve Yaşam Merkezi’nin kiralama ve geliştirme danışmanlığını üstlenen AB Invest’in Yönetim Kurulu Başkanı Melih Arslan ise toplantıda yaptığı sunumda Podium Alışveriş Merkezi’nin mimari özelliklerini anlattı. Alışveriş merkezinde ön anlaşmalar ve kesin olan anlaşmalarla birlikte toplam kiralanabilir alanın alansal olarak yüzde 60’dan fazlasının kiralandığını belirten Arslan,  Alışveriş merkezinde yer alacak olan markaların en güncel mağaza konseptleriyle Podium’a çıktıklarını buranın bir yaşam alanı olarak planlandığının altını çizdi.


Alışveriş merkezinde şimdiden Bauhaus’un yanı sıra Migros LC Waikiki, Koton, De Facto, Fun Port, Kiğılı, Altınbaş, Beymen, Deichmann, FLO, Süvari, Miss Claire, Accort, Gratis, Flormar, Yves Rocher, Atasun Optik, GSA, Burger King, Arby’s, Sbarro, Popeyes, Bursa Ala İskender, Polen Tantuni, Özler Döner, Siemens, Arçelik, Vestel, Samsung, Vodafone, İşbir, Opema, ETS Tur gibi markalar yerlerini aldı.


Markalar Podium’a çıkıyor

 

Ankara’nın kuzey batısında Anadolu Bulvarı ile Bağdat Caddesi kavşağında yer alan projede, 172 bin metrekare toplam, 61 bin 500 metrekarelik kiralanabilir alan bulunuyor. Ayrıca 11 bin metrekare büyüklüğünde 120 odalı şehir oteli de yer alacak. İki katı otopark olmak üzere toplam beş kattan oluşan Alışveriş Merkezinde 3 bin araç kapasiteli kapalı ve açık otopark, 11.000 metrekare büyüklüğündeki Bauhaus, 11 salonlu sinema salonu, 2.600 metrekare oyun alanı, yaklaşık 80.000 metrekarede üç alışveriş katı ile 180 mağazanın yer alacağı yerli yabancı markalardan oluşan perakende karması bulunacak.


Mimari projesinin RTKL - Architects Designers Planners Engineers Consultants ve ABYDESIGN tarafından yapıldığı Podium Alışveriş Merkezi, kentin yeni buluşma noktası olmaya aday.  


Geri Dön