Rasch yeni ürünlerini Yapı Fuarı'nda tanıttı!
Rasch, en yeni koleksiyonlarını 05-09 Mayıs 2010 tarihleri arasında Uluslararası İstanbul Yapı Fuarı'nda sektöre tanıttı
Duvar kağıdında trendleri belirleyen marka Rasch, en yeni koleksiyonlarını 05-09 Mayıs 2010 tarihleri arasında Uluslararası İstanbul Yapı Fuarı'nda sektöre tanıttı. Fuar süresince Rasch standı katılımcı ve ziyaretçilerin yoğun ilgi ve büyük beğenisi ile karşılaştı!
Türk Yapı Sektörü‘nün en önemli buluşması olan fuar süresince, ziyaretçiler Rasch'ın birbirinden özel koleksiyonlarını inceleme fırsatı buldular. Yepyeni desen, doku ve tasarım alternatifleriyle çok geniş bir ürün gamına sahip olan Rasch, retrodan vintage'a, modernden klasiğe kadar pek çok tarza uygun tasarımları ile antreden salona, yemek odasından banyoya, yatak odasından bebek ve çocuk odalarına kadar bir evin bütün odaları için uygun duvar kağıdı koleksiyonlarını sektöre tanıttı.
Rasch duvar kağıtları, silinebilme özelliği, aleve dayanıklılık, anti-alerjiklik, uygulama sonrasında da tamir edilebilme, ses ve ısı izolasyona destek, çatlama ve deformasyona uzun süre dayanıklılık, uygulama sırasında ve sonrasında koku yapmama avantajlarıyla yapı sektörünün profesyonellerinden oluşan ziyaretçilerden tam not aldı.
Rasch'ın Türkiye Distribütörü Hanna Brand Management, duvar kağıtlarının dekorasyonun tamamlayıcı unsuru olarak son kullanıcıya çok geniş bir ürün yelpazesi sunması, gelişen teknolojiyle beraber su ve leke tutmayan, mutfak ve banyo gibi ıslak hacimlerde bile kullanılabilen, yıkanabilen, boyanabilen özellikte koleksiyonların üretilmesi ile ilerleyen yıllarda özellikle lüks konutlarda duvar kağıdı kullanımının hızla yaygınlaşacağını ifade ediyor.
RASCH HAKKINDA:
Almanya'da kurulduğu ilk günden beri hedefi yenilikçi tasarımlarla yüksek kalitede ürünler geliştirmek ve pazarlamak olan Rasch, bugün Avrupa'nın lider duvar kağıdı markaları arasında ilk sıralarda yerini alıyor.
Rasch'ın başarı hikayesinde sayısız yenilikçi girişimler yer alıyor. Bu girişimlerden en önemlisi ise, Bauhaus'un tüm dünyada mimarlık ve sanat için lider akademi olarak kabul gördüğü dönemde, Rasch'ın Dessau Bauhaus ile yürüttüğü işbirliği olmuştur. 1929 yılında, Rasch “Bauhaus Wallpapers” adlı ilk koleksiyonunu pazara tanıtmıştır. O güne kadar daha önce benzeri görülmemiş tasarımları, desenleri ve zengin renk çeşitliliği ile bu koleksiyon mimarlık ve tasarım çevrelerinde yoğun bir ilgi ve beğeni uyandırmıştır. 1933 yılında Bauhaus'un kapanması ile birlikte, koleksiyonlarını kendi markası ile devam ettirme kararı alan Rasch, bugün dünyada duvar kağıdı sektörünün öncü markaları arasında ilk sıralarda yer almaktadır. 1950'lerin başında, Rasch modern ve dekoratif duvar kağıdı üretimine ağırlık vermeye ve bunun için koleksiyonlarında sadece Almanya'nın değil, aynı zamanda dünyanın önde gelen tasarımcılarıyla çalışmaya başlamıştır. Bu isimlerin en önemlilerinden biri kuşkusuz Rasch'ın 1960'larda birlikte çalıştığı Salvador Dali'dir.
Rasch, tasarımını dünyaca ünlü tasarımcı ve mimarlarla hazırlayarak 1992'de pazara tanıttığı “Zeitwande” koleksiyonu ile Deutsche Designerclub'dan Art Directors Club Deutschland'e kadar birçok mimarlık ve tasarım kurumunun ödüllerine layık görülmüştür. “Zeitwande” koleksiyonu aynı zamanda New York, San Francisco ve Münih'in önde gelen tasarım müzelerinde de kullanılmıştır.