06 / 05 / 2024

Riskli bina tespiti için hangi belgeler lazım?

Riskli bina tespiti için hangi belgeler lazım?

Riskli bina tespiti için gerekli belgeler hangileridir? Kentsel dönüşüm sürecinde riskli bina tespiti için gereken belgelerin listesini, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Altyapı ve Kentsel Dönüşüm Hizmetleri Genel Müdürlüğü şöyle sıralıyor...



Riskli bina tespiti için hangi belgeler lazım?


Altyapı ve Kentsel Dönüşüm Hizmetleri Genel Müdürlüğü Riskli Yapılar Dairesi Başkanlığı tarafından hazırlanan rapora göre, Riskli yapı tespiti için gerekli belgeler şunlardır;

 


- Lisanslı Firmanın İl Müdürlüğüne Dilekçesi,


- Malikin Talep Dilekçesi, 


- Malikin Tapu Belgesi Sureti,


- Malikin Kimlik Belgesi Sureti,


- Güncel Tapu Takyidat Belgesi, 


- Vekaletname (Malik Adına Vekaleten İşlem Yapılması  Durumunda),


- Yapının A.R.A.A.D.NET’ten Alınacak İnceleme Formu, 


- Emlak Vergisi Bina Bildirimi, 


- Bakanlık Teknik Eğitimine Katılım Belgesi Sureti.


Geri Dön