Samim Hatipoğlu: Piyasa yavaşladığı zaman markanın değeri öne çıkar!
Emlakkulisi.com ev sahipliğinde gerçekleşen Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları kapsamında Kranos Gayrimenkul Kurucusu Samim Hatipoğlu markalı konuttan bahsederken markanın değerinin ne zaman öne çıkacağına vurguda bulundu
Samim Hatipoğlu'nun Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları konuşması:
Önce Alarko ondan sonra aslında konuyla çok alakalı 2000 yılı öncesinde markalı konut dediğimiz zaman daha çok yabancı bir markayla özdeşleşen projeler akla geliyordu. Sonra malum piyasa dağıldı, markalı konut ondan sonra yıllarca yapılmadı ne oldu o zaman yerlilere kaldı piyasa. Mesa markadır her zaman. Yerli markalar çıktı, yerli marka dediğimiz zaman da en önemli şey müşteri memnuniyeti, geçmiş müşteri memnuniyeti yani siz bugün yeni bir projeyi 0'dan çıkan bir projeyi dünyanın en güzel lansmanını yapın logosunu yapın en güzel mimarını kullanın yeni gene markalı proje diyemeyiz. Yerli markaların işte çok güzel örnekleri var Dumankaya, Ağaoğlu bunların en büyük özelliği Alarko bıraktı 2000 yılından sonra... Müşteri memnuniyeti yani geçmişteki müşteri memnuniyeti.
Bu site yönetimi olabilir para kazanması gerekir, aldığı zaman kazanması gerekir yani firmanın dürüstlüğü ve açık olması bir sürü şeyde bunların hepsi bir araya geldiği zaman marka oluşuyor ve özellikle markanın en büyük şeyi iyiliği piyasanın hızlı olduğu zamanlarda değil piyasa yavaşlamaya başladığı zaman markanın değeri öne çıkar yani işte 2014-2015. Çok iyi bir 10-12 sene geçirdik sektör büyüdü, neredeyse ona katladı çap olarak, bunların hepsini bir araya getirdiğimiz zaman markalaşmanın tanımını yapabiliriz.